Onze kleintjes alweer bijna 1 jaar!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Nog even en onze kleintjes zijn alweer 1 jaar! of misschien zijn er al kindjes 1 jaar geworden.
Ik ben vandaag bezig geweest met de uitnodigingen ik heb er 1 zelf ontworpen via internet ik heb een kaart gemaakt met allemaal foto's van dat ze net geboren was tot nu het is erg leuk geworden.
Ook had ik een leuke tekst voor op de kaart op internet gevonden.
Ze zijn binnen een week klaar.
Zijn jullie al vollop aan het voorbereiden??

Liefs Zonnetje mama van Nynke bijna 10 maanden

jaja, ook wij zijn druk met de voorbereidingen bezig.
de uitnodigingen zijn inmiddels bij iedereen al binnen.
van mijn kant van de familie krijgt nathalia een fietsje. roze hihihi
en van ons krijgt ze een loop/duwstoeltje van winny the pooh en een armbandje met haar naam erop. we wilde iets wat ze de rest van haar leven kan bewaren. mn vriend en ik hebben het armbandje, wat wij toen van onze ouders hebben gekregen ook nog. echt leuk is dat.
hij is heel mooi. goud naamplaatje met gouden schakelarmband en op dat naamplaatje staat met sierletters nathalia gegraveerd.

der verjaardag wordt bij mijn ouders gevierd. hun hebben een groter huis ( is wel nodig met mijn familie, want die is niet klein hihihi) en zo kunnen mijn opa en oma ook komen want die durven de trappen bij mij niet omhoog ( heel stijl)

dus ja, t is met mn ouders bespreken hoe we alles gaan doen enzo.
we nemen een grote taart met foto van nathalia erop en nathalia krijgt haar eigen kleine taartje waar ze (hoop ik) met haar handen in kan slaan hihihi

al mn neefjes en nichtjes krijgen nog een traktatie mee naar huis.
taartpuntjes van karton en daarin dan snoepjes.

nou, heel veel plezier.

liefs, do

Hoi

Tessa is zaterdag een jaar geworden. Ze is erg verwend, vooral heel veel duplo. ze vond het erg leuk, en heeft lekker chipjes gegeten. Ook was ze de hele dag lekker aan het lopen, ze kan nu al een meter of 5 los. erg leuk om te zien.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan