Onze kleintjes

hoi hoi,

tis alweer ff geleden dat ik hier geweest ben.. sorry!
Het is een hele heftige tijd hier.

Gelukkig gaat het met N.out en E.smee heel erg goed!

Ze liggen sinds 2 weken in ons eigen ziekenhuis, en N.out is ook sinds 2 weken van de zuurstof- ondersteuning af!!!

N.out is van 1775 naar 2690 gram gegaan en Es.mee is van 1095 naar 2040 gram gegaan.

Morgen gaan we rooming-in doen.
We krijgen dan een kamer op de afdeling met 2 bedden voor ons, en de kindjes op de kamer erbij.
We moeten dan 24 uur helemaal zelfstandig voor ze zorgen, alvast ter voorbereiding op het naar huis gaan.
Op dinsdag hebben de kinderartsen altijd overleg, en a.s. dinsdag gaan ze overleggen wanneer ze naar huis mogen!!!

Oh oh, wat zal dat fijn zijn!

Helaas gaat het met mijzelf niet zo..
heb hier weleens verteld over me nierstenen..
Vorige week heb ik de eerste operatie gehad, en is er een deel van de stenen uitgehaald.
Binnen nu en 3 weken krijg ik de 2e operatie, dan gaan ze alles eruit halen en dáárna gaan ze nog aan me andere nier beginnen.

Per operatie 3 tot 4 dagen opname, dus dat wordt straks goed inplannen!
Heb helaas ook nog steeds me drain.. die echt ontzettend zeer doet.. na de volgende operatie mag ie er eindelijk uit!
Dan heb ik 'm bijna 3 maanden gehad.. ben 'm zoooo zat!

Maargoed, het aller belangrijkste is dat de kindjes het goed doen!! Woehoeeee

Liefs!

Wat een fantastisch nieuws!!! Dappere Nout en Esmee, wat zullen jullie trots zijn!! Nog eventjes... Waah, wat spannend!!

Jammer dat het met jou niet goed gaat, meis :( Zijn het zware operaties? En hoe lang is het herstel? Wat een mix aan emoties bij jullie thuis.

Sterkte en succes. Jullie doen het fantastisch!!

Liefs xx

Lief van je star!
Bij jou nog niets?
Hoe voel je je verder?

Jajaja tuurlijk zijn wij heeeeel erg trots op onze mooie wondertjes! Elke dag gaan ze een stapje vooruit, zo fijn! Het worden nu echte baby'tjes met wat spekjes aan hun armpjes, beentjes etc.

Het zijn geen zware operaties, wel onder volledige narcose, maar me energie is al -10 omdat ik 5 weken plat in het ziekenhuis heb gelegen, keizersnede heb gehad en nog gezeur en pijn met de drain.
En dan ook nog elke dag naar de kleintjes toe, ze verzorgen etc.
Het is wel lichamelijk heel erg zwaar, maar ik weet dat daar een einde aan komt. Als de drain eruit is, dan scheelt dat gewoon al een hele hoop.

Het herstel van 1 operatie is ongeveer 4 weken.
Het herstel van de keizersnede is 6 weken, en de kleintjes zijn nu 5 weken vandaag dus moet van beide nog herstellen maar binnen een paar weken is de volgende operatie al dus het is gewoon heel erg pittig.

Ook geestelijk is het heel erg zwaar als je kindjes zover weg liggen..

Ik kijk ontzettend uit naar het voorjaar.. dan zijn alle operaties voorbij, ben ik hersteld en hebbe we hopelijk ritme met de kleintjes.

Zo manlief komt nu net thuis, dan gaan we weer naar onze kindjes! Lekker kroelen

hoi muisv

wat goed om te horen dat nout en esmee zo goed gaan! straks lekker thuis als gezinnetje

jammer dat je zelf zo loopt te tobben met je nieren nooit leuk. hopen dat het herstel een beetje spoedig wil verlopen en dat als alles achter de rug is jullie zorgeloos kunnen gaan genieten van elkaar

vee liefs

Oh wat goed te horen dat het met de kindjes zo goed gaat.

Wel jammer dat het met jou nog niet is opgelost. Je moet al zo op je energielevel passen als je 1 kindje krijgt en dan hebben jullie er ook nog eens 2 gekregen wat extra vermoeiend en leuk uiteraard is.
En dan ook nog al die operaties en herstelperiodes.

Succes de komende periode met jezelf en de kindjes.

Liefs,
Bianca

Jeetje, meis. Klinkt behoorlijk heftig die herstelperiode. Goed dat je vooruit kijkt naar het voorjaar! Kindjes thuis, mama mobiel en wandelen maar :)

Hier wordt het erg spannend!! Hebben de magische 37 weken gehaald. Mijn lijf is ver op, maar we gaan nog even door tot week 38. De longetjes zijn dan volledig gerijpt, dus kunnen we (als alles verder goed gaat) met z'n 4tjes snel naar huis!! Als de kleintjes niet zelf willen komen, gaan ze ons eind volgende week een handje helpen. We gaan dus een spannende tijd tegemoet!!

Lekker kroelen met je schatjes vanavond!!

Liefs xx

Terug
Bovenaan