Onze knappe man is geboren!

Hehe ik heb tijd om jullie meer te vertellen...

Nou na een week afzien (heen en weer naar het zkh) in het ziekenhuis ivm met mijn hoge bloeddruk. Heeft onze man zich woensdag aangekondigd!!!

's ochtends nog naar de gynaecoloog geweest, bloeddruk was nog steeds hoog maar verder was alles goed. Vrijdag terug komen voor een ctg en controle. Pfff.... Woorden die er weer vallen deze mevrouw moet eigenlijk gewoon bevallen. Maar weer met z'n 2tjes naar huis.
's avonds om 10 uur voel ik nu iets, nee zal wel niet. Maar het blijft terug komen... om de 9 min. om de 7 min. om half 1 om de 5 minuten. Mijn vriend douche en op naar het ziekenhuis. om half 3 aangekomen komen de weeën om de 2-3 min.
Verloskundige gaat kijken hoever ik ben, heel verbaasd zegt ze je heb al 9 cm ontsluiting dat had ik niet verwacht zo rustig als je bent.... Toen heeft ze m'n vliezen gebroken en vertelde ze dat hij in het vruchtwater had gepoept dus maar goed dat we toch al in het ziekenhuis bent. En je zult zo wel persweeën krijgen, ja hoor nog geen 5 minuten later hield ik het niet meer en mocht ook gaan persen. Na 5 kwartier vond de verloskundige dat het lang genoeg geduurd had. Ze legde uit dat ze ging inknippen en dat de verpleegkundige mee ging duwen en dat ze de gynaecoloog ging inlichten om klaar te staan met de vacuüm maar hij had zich net voor gesteld en er kwam een wee en om 5:23 is onze Kenji geboren!! 52 centimeter lang en 3855 gram en een hoofdomtrek van 36 centimeter en verder helemaal gezond!!
We moeten wel een dagje in het ziekenhuis blijven ivm mijn hoge bloeddruk en 's middags zal Kenji ook even gecontroleerd worden door de kinderarts ivm het poepen in het vruchtwater.
Alles helemaal goed en vrijdag om 10:30 zijn we met z'n drieën heerlijk thuis!!

Heerlijk genieten!!
Voor de andere geniet van jullie kleintje of heel veel succes met de bevalling.

Kus Eefje

Terug
Bovenaan