<p>Bijna 2 weken geleden ben ik bevallen van ons prachtige dochtertje, ons 1e kindje. Na 1 nachtje in het ziekenhuis mochten wij naar huis en kregen we nog voor 7 dagen kraamhulp. Wat een geweldige tijd was dat.. We hadden een fantastische kraamverzorgster en omdat ik me elke dag beter voelde en de borstvoeding na een paar dagen super ging, heb ik zo enorm genoten van die tijd. Nu is het alweer bijna een week geleden dat onze kraamhulp voor het laatst was en ik mis haar nog steeds zooooo erg? Zij gaf aan dat ze het bij ons ook zo leuk heeft gehad en we hebben nu nog steeds regelmatig app contact. Ik weet echter heus wel dat dit komende tijd minder zal worden en het contact op een gegeven moment uitdooft. Alleen die gedachte al maakt me zooo verdrietig. Ik weet niet waarom ik dit heb: we redden het super goed met z'n drietjes en we hebben haar dus ook niet meer nodig, maar ik heb me zo aan haar gehecht op de 1 of andere manier...</p><p>Wie herkent dit en hoe gingen jullie hiermee om?</p>