Onze lieve meid heeft blaasontsteking

Zo zonde...pijn bij het plassen, buikpijn, auw auw auw, rode wangen....niet goed slapen...dus ik ging vanochtend met haar naar de HAP en ze heeft blaasontsteking. Ze heeft een antibioticakuur gehad. Het was gelukkig een hele aardige arts die me allerlei aandachtspunten meegaf. Hij vond dat Isabelle er vermagerd uitzag en dat haar ogen niet goed stonden. Hij zei dat we goed in de gaten moeten houden dat als het vaker terugkomt we moeten laten onderzoeken of er niks verkeerd is met haar urineleiders. Dit komt namelijk in de familie voor.
Gelukkig loopt ze nu lekker te spelen en we zijn blij dat we weten wat er is. Ze at de laatste tijd nl. bijna niet.
Zijn er nog meer kindjes die dit gehad hebben?

Groetjes Babybelle

Wat sneu voor de kleine meid! De kuur werkt snel hoor! Jesse heeft nog nooit een uwi gehad, bij jongens komt het ook veel minder vaak voor.
Ik heb vroeger chroniche uwi gehad, Dat is helemaal voorbij, maar ik heb nog staads sneller kans op 1 en zeker 1 x in de 2 jaar 1.

Gr Linda

Onee wat zielig!! Mette heeft het ook gehad en toen hielp de kuur erg snel maar het blijft naar. Wij hebben het toen wel strak om de 8 uur gedaan dus 's avonds laat nog een keertje wakker maken.
Het heeft hier ook even gesluimerd voordat we het door hadden.

gr.Ing

hoi hoi,
o wat sneu zeg! Heel veel beterschap voor haar natuurlijk.
Ik heb zelf wel ervaring met blaasontstekingen maar niet bij Sarah dus ik kan je niet helpen. Ik vroeg me wel af hoe je het bij haar gemerkt hebt. Zei ze zelf dat ze pijn bij het plassen had? Want bij buikpijn en rode wangen en slecht slapen zoals je beschreef zou ik er niet eens aan gedacht hebben erg hè.

Succes en ik hoop dat ze snel geen last meer heeft,
Tamar

Ah dat meen je niet zo'n ukkie!
Hoe is het nu? Slaat de kuur al wat aan?
Tenminste ik vond bij mezelf altijd wel dat het snel hielp, hopelijk bij Isabelle ook!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan