Onze Lizzy is geboren hoera

A

Anoniem

Guest
Eindelijk na  41 weken en 1 dag is onze dochter Lizzy geboren.
Na de 2e keer strippen is op maandag om 20.00 uur de weeen begonnen, heel onschuldig met wat krampjes.
Om 23.00 uur zette de krampen door tot rug en buikweeen. Ben toen in bad gaan liggen.
Maar om 3.00 uur kwamen de weeen om de 4 min. helaas had ik nog maar 3 cm en hebben besloten om naar het ziekenhuis te gaan.
Na flink wat rugweeen en weeenopwekkers (omdat mijn weeen niet krachtig genoeg waren) ,40 min persen en flinke knip,  is onze dochter Lizzy op dinsdag 25 november om 12.34 geboren.
Ze is 3560 gram en 50 cm lang.

Mij is  de bevalling helaas flink tegengevallen. Overal waar ikbang voor was heb ik gekregen.Maar daar heb ik wel iets heel moois voor terug gekregen.
We zijn  helemaal verliefd op onze mooie dochter.

Iedereen die nog moet bevallen veel succes en iedereen die al bevallen is, geniet er maar fijn van.

groetjes gizzymo

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lizzy!!
Jammer dat het zo'n piitige bevalling is geweest en dat hij je zo is tegengevallen. Maar zoals je zegt krijg je er iets ongelooflijks moois voor terug!
(tijdens bevalling heb ik ook meerdere keren geroepen dat ze van mij wel keizersnee mochten doen en dat ik het niet aankon etc, maar toen ze onze dochter op m'n buik legde, vond ik het ineens erg meegevallen en mezelf in reageren soms zelf watje...)
Laat je maar lekker verwennen in de kraamtijd en heel veel geluk met elkaar!
Groetjes, Mira

Heel veel geluk met je dochter! Hoop dat je de bevalling snel een plekje kunt geven, veel over praten! En natuurlijk genieten van je dochter, dat maakt een hoop goed.
Maar, het lijkt me geen pretje wat je hebt meegemaakt...
Nu dus lekker je kraamtijd in en neem het ervan (aandacht, cadeautjes, verwennerij...) en doe het rustig aan!

Erica

Terug
Bovenaan