Onze maand is gestart!

Hoi dames,

Er zijn natuurlijk al een behoorlijk aantal septemberbabies geboren (alle mamas en papas gefeliciteerd!!) maar officieel is onze maand nu gestart!
Ik heb een beetje meegekeken met augustus en het is echt leuk om er elke week weer 1 of meerdere babies bij te zien komen.

Iedereen veel sterkte met de bevalling enneuh...we horen/lezen van elkaar!

Groetjes,
Nathalie

Je hebt helemaal gelijk, deze maand wordt onze maand.
Ik weet dat ik in ieder geval deze maand mama wordt, leuk idee hoor, maar ja het kan begin of eind deze maand zijn. Ik ben ongeveer in het midden uitgerekend, 13 september, dus het blijft spannend.
Afwachten maar, meer kunnen we niet doen.
En het is erg leuk om bijna dagelijks berichtjes te lezen van meiden die al bevallen zijn of met de bevalling zijn begonnen.

Alice

Ja spannend hè?!
Ik had eigenlijk gehoopt bij eind augustus te zitten maar helaas al het gerommel van deze week heeft niet doorgezet...
De VK zei wel dat als je veel gerommel hebt vooraf...dat dan de baarmoedermond sneller week kan zijn waardoor je sneller kan bevallen... we zullen zien..

Sterkte iedereen met de laatste loodjes!!

Kirsten 39 wkn + 1dag

Het wordt inderdaad heel erg spannend. Ik ben 23 september uitgerekend maar het kan natuurlijk net zo goed npog een oktober kindje worden. :)

Veel succes meiden. Ik hoop dat we allemaal een hele goed bevalling mogen hebben!

Groetjes Joyce

hee meiden!!!

ik ben zelfs 30 september uitgerekend, dus kan bij mij ook nog alle kanten op.
heb er wel erg veel zin in, heb de laatste nachten veel rugpijn gehad dus mag van mij wel wat opschieten haha...

iedereen succes!!

Hallo Allemaal!!!
Hier zegt men aan t begin van elke maand 'kalo mina'= goede maand.
Dat wens ik jullie ook allemaal. Voor ons is t natuurlijk een hele speciale maand.
Ik denk dat jullie ook wel van die 'spannend, kriebels' hebben. Voor alle mama's die nog gaan bevallen, heel veel sterkte. Ik mag overmorgen om 14:00, ks. En ben heel benieuwd... Tot ongeveer zondag zal ik niet thuis zijn/geen internet hebben dus voor iedereen die ondertussen bevallen:sterkte!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan