"onze" maand zit er op!!

Hey meiden!

Nog een paar uurtjes en dan is juli 2011 voorbij... Klinkt wel heel dramatisch he ;) Wie moet er nog bevallen? Vond het heerlijk om tot nu toe met jullie gekletst te hebben!! Dus ik stel voor dat we gewoon verder gaan kletsen bij de mamaclub juli op het baby/dreumes forum ;)

Liefs!

Mijn duimen draaien nog steeds voor de meiden die nog te maken hebben met de laatste loodjes... Denk aan jullie!

Ik kijk zo af en toe of juli al is 'aangemaakt' maar die is er nog niet... Uiteindelijk ben ik nu een juni mama. Ik spiek daar zo af en toe, maar meer ook niet eigenlijk, ik ben meer hier te vinden.

Liefs grote broer

Heerlijk de maand juli zit erop. We gaan naar het babyforum. Zo'n mijlpaal onze 9 maanden van zwanger zijn met alle ups en downs is weer achter de rug en we zijn heerlijk aan het genieten van onze kindjes.
De tijd ging snel de tijd ging langzaam maar het zit er op.
Het mooie weer gaat beginnen en wij genieten.
En uiteraard kletsen we weer heerlijk verder op het babyforum alleen nu andere kwaaltjes en klachtjes :)
groetjes liefs winx

hi ladies,
helaas ook geen juli mama geworden. inmiddels vandaag 41 weken en kan niet wachten tot ze komt. alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten heel veel succes!!

Terug
Bovenaan