Onze maand!!

Hey meisjes,

Eindelijk is onze maand aangebroken!
Drie meiden konden niet wachten, en hebben al een wolk(je) op de wereld gezet... Maar de meesten van ons zijn nog geduldig (of inmiddels ONgeduldig..;-) aan het wachten op het Grote Gebeuren...

Aan de ene kant vind ik het on-ge-loof-lijk lang, negen maanden! we zijn al het hele jaar zwanger!! Hoe was het ook alweer, dat gewone lijf..??
Aan de andere kant is het nu wel aftellen, en komt het allemaal erg dichtbij!

Ik geniet nu van m'n tweede weekje verlof en dan bedoel ik ook echt Genieten.
Heerlijk in huis rommelen, babykleertjes vouwen (een keer of 10 per dag  ), lunchen met vriendinnetjes, zwemmen, tijd om lekker te koken voor m'n mannetje (weer eens wat anders dan de kant-en-klaar-maaltijden van de appie..hahaha) en tussendoor heerlijk lezen.

Vandaag heb ik voor het eerst een Echte aanval van nesteldrang. Gelukkig is het iets koeler geworden, nu kan ik lekker veel doen. Alles MOET opgeruimd...
Hopelijk een voorteken, al heb ik het idee dat de kleine nog even blijft waar hij is...

Hoewel ik best nog geniet van het zwanger zijn en het getrappel en de aandacht (je blijft toch n wereldwonder...hahaha) begint het inmiddels wel wat zwaarder te worden. Ik ben dan ook behoorlijk opgezwollen, hou wel een paar kilo aan extra vocht vast. Dus dat is echt waggelen nu.  Daarbij ben ik,  uiteraard, vreselijk benieuwd naar onze creatie!!
Ik ben de 14e uitgerekend, maar hoop dat 'ie 08-08-08 net zo'n mooie datum vind als  z'n mama  en dus spontaan te voorschijn komt!!

Hoest met jullie.? Ook n beetje nesteldrang, of de hele dag alleen maar behoefte om te slapen?

liefz
Liz
8+1

Hahahaha! Wat schrijf je toch enorm grappig! Moet echt lachen als ik jouw verhalen lees!

Bij mij is door de hitte de poetsdrang wel even verdwenen en ben er helemaal klaar mee, in alle opzichten, laat dat kind maar komen............jammer dan thuisbevalling, jammer dan ziekenhuis, kom maar op! Maar goed, als ik zometeen afgekoeld ben bedenk ik me misschien wel dat het nog eventjes beter is dat ons meisje blijft zitten waar ze zit.......

Heb gisteren mijn eerste echte huilbui gehad, chronisch slaaptekort breekt me op.........

Maar goed, ik zet mijn schouders er weer onder en bedenk idd dat dit onze maand is!
Ik heb er enorm veel zin in en ben benieuwd wat voor grietje wij gemaakt hebben met zijn tweetjes!
Als ze zo druk is binnen als buiten de buik kunnen we onze lol op, maar ik heb me laten vertellen dat dat nog helemaal niets zegt...............oef!

Ik moet nog officieel tot het einde van de maand, dus weet niet of ik ook daadwerkelijk een augustus mama ga worden, misschien blijft ze nog wel twee weken langer zitten als toegift...................AAAAAAAAAAARGH!!!!

Anyway, ga nog even lekker genieten!!!

Kus Rimke

Hey!

Ik zat net alle vehalen te lezen van de baby's die er al zijn en werd toch een beetje jaloers. Geniet nog volop van de zwangerschap maar stieken hoop ik wel dat ze nu snel komt(ben 6-8 uitgereked). Bij ieder klein steekje of krampje in m'n buik denk ik: 'JA JA!!! .....ehm.... nee toch niet.... Nestdrang en naar-m'n-nest-drang wisselen elkaar in rap tempo af. Ben na 1 kamer poetsen al weer moe en kruip dan weer terug m'n bed in. Verlof hebben is echt heerlijk. Doe lekker wat ik wil alhoewel het van mij wel wat koeler had gemogen. Ben coninu aan het plakken, zelfs nu het wat koeler is.
Succes nog even.

Liefs,
Marian

Spannend allemaal he, dat onze maand is aangebroken!
Net als Rimke, moet ik ook nog tot de 30e wachten.
Met de eerste was ik 14 dagen overtijd, nu ga ik er wel vanuit dat ik weer overtijd raak, dan valt alles mee!
Nesteldrang heb ik ook als ik niet zwanger ben, hahahahahah. Ben een echte poetsmiep hoor! Ik blijf nu wel lijstjes maken enzo, want ik vergeet alles!

Het kindje heeft een tijd in een stuit gelegen, dus op het wachtbankje zitten zeg maar heb ik een beetje op de achtergrond geschoven. Nu vorige week is gebleken dat het toch nog gedraaid is op de valreep, kan ik die gedachten weer heerlijk toelaten! Maar ik ga er toch wel vanuit dat het nog 6 weken duurt...

Wel heerlijk he meiden, dit koelere weer!

Groetjtes sienjte

Terug
Bovenaan