onze maand!

eindelijk is onze maand begonnen!!!
Deze maand worden er allemaal mooie kindjes geboren!!
Morgen hoor ik wanneer onze datum is! in ieder geval ergens volgende week!!!

Meiden allemaal heel veel succes!
Groetjes Mirjam

Jaaaaaaaaa!!!onze maand idd!!!!
Spannend dat je morgen te horen krijgt wanneer je datum is.

Bij ons blijft het gissen wanneer het zal zijn.
Na 2x een valse start begrijp ik nog maar weinig van mijn lichaam.
Vanmiddag weer naar de gyneacoloog kijken of alles nog in orde is.

We gaan zien wanneer de eerste baby van februari geboren zal worden!
Groetjes Willeke

Hi,

Ik ben er helemaal klaar voor! Alleen onze baby niet, denk ik. Af en toe voel ik wel eens een pijn waarvan ik denk: zou een wee zo voelen? Maar het blijft vaak maar bij 1 of 2 keer. Dus wat dat betreft is het hier nog rustig.

Dat zegt niks, dat weet ik, bij mijn vorige braken de vliezen, zonder ooit een wee gevoeld te hebben. Dus kan het zijn dat het nu weer zo start. Ik merk dat ik nu toch erg uit kijk hoe het allemaal zal gaan. En die 37+4 van de vorige keer blijft maar in mijn hoofd zitten. Dat is wel jammer, want dan duren die laatste 5 weken nog zo lang... Dus ik hoop dat ik snel die 37+4 kwijt ben.

De eerste baby's zijn al in januari geboren en zelfs een hele vroeg in november.

Ik ben benieuwd wie de voglende is.

Gr. Tamara.

Jaaa, spannend allemaal weer he! Eindelijk is onze maand aangebroken! Ik denk dat de meesten van ons ook wel echt aan bevallen toe zijn ;-)
Wij zijn de 11de aan de beurt.
Had nog even gedacht dat niet te gaan redden, maar het is weer een stuk rustiger met oefenweeen, dus ik denk toch dat we nog even 1,5 week hebben voordat we ons kleintje zullen zien.
Ben zooo nieuwsgierig! jullie ook?

Groetjes Suus

Jaaa, spannend allemaal weer he! Eindelijk is onze maand aangebroken! Ik denk dat de meesten van ons ook wel echt aan bevallen toe zijn ;-)
Wij zijn de 11de aan de beurt.
Had nog even gedacht dat niet te gaan redden, maar het is weer een stuk rustiger met oefenweeen, dus ik denk toch dat we nog even 1,5 week hebben voordat we ons kleintje zullen zien.
Ben zooo nieuwsgierig! jullie ook?

Groetjes Suus

Hai meiden,

Ja wat onwijs leuk te weten dat er veel gaat gebeuren deze maand. De eerste van onze groep zijn inderdaad al bevallen nu wachten op de volgende wondertjes.
Zal het een meiden of een jongens maand worden ben benieuwd!!!

Iedereen heel veel succes!
X Susan

Terug
Bovenaan