Onze meid alweer een maand oud!!

Sow vandaag is alysha alweer een maand oud..en wat gaat de tijd nu al veel te snel!! Ze doet het wel nog steeds heel goed en nu is ze al veel wakker en reageerd steeds meer op alles..zie elke dag wel weer nieww veranderingen bij der, zooooo leuk!!!
Heb de laatste tijd niet meer zoveel gereageerd maar wel meegelezen (had ik wat te doen tijdens de borstvoeding.hihi, lang leven internet op de mobiel :))
Daarom wil ik bij deze iedereen die bevallen is nog ff feliciteren en voor degene die nog mogen heel veel succes!!!!
Ow ja en ik ga ook gezellig mee naar de baby/dreumes
Xxx

Gaat snel he, Joshua is morgen al 3 weken oud. Lijkt wel de dag van gisteren dat hij geboren werd, en het rondlopen met een dikke buik kan ik me al helemaal niet meer voorstellen!! Lijkt wel of het zwanger zijn gewoon een droom is geweest en de kleine man er nu gewoon zomaar ineens is. Heel vreemd gevoel... En wat een veranderingen in die korte tijd! Voor je het weet gaat Alysha naar je lachen, als ze dat niet al doet!

Ja bij jou gaat het ook snel man..die kleine bink ook alweer 3 weken..pff ongelofelijk!!!hoe gaat het omdertussen met zijn krampjes?
Ja vanmorge hield ze voor het eerst der lachje wat langer vast hihi om helemaal verliefd op te worden!!!
Xxx

ik kan ook zo enorm van de kleine genieten.die gezichtjes die ze soms trekt en inderdaad als ze lacht.ik smelt gewoon.ze is nu 3 en een halve week oud.je ziet ze echt met de dag veranderen.
lekker van genieten ;-))

Inderdaad, het verandert echt met de dag allemaal. Ongelofelijk hoe dat kan. Ik zit stiekem te wachten op het eerste lachje van Joshua! Hij heeft zo nu en dan wel een lachstuipje, maar een echt bewust lachje daar wacht ik op... En ondertussen denk ik dan weer; nee wacht er nog maar even mee want dan ben je alweer een stukje gegroeid. Stom he!
Met z'n krampjes gaat het een stuk beter nu we infacol gebruiken, nu hopen dat het zo blijft.

Jaaa herkenbaar.. aan de ene kant vind ik het geweldig dat ik Brent bijna met de dag zie groeien.. aan de andere kant wil ik het tegenhouden.. bleef ie maar altijd zo'n lief klein babietje..zeker omdat het onze laatste is.. heerlijk dat geknuffel en gekroel, moet er niet aan denken dat ie dat straks niet meer wil... maar ach, ook dan komen er weer leuke dingen voor terug.. het gaat gewoon zo snel allemaal! Brent is nu ruim twee weken maar ik heb het gevoel dat ie altijd bij ons is geweest..
Liefsmvtwee

Terug
Bovenaan