onze meid heeft der dagen geloof ik niet

Ze is erg onrustig en huilt alleen maar. Slaapt per dag maar een uurtje of 2 als we geluk hebben. De rest is het krijsen. Ga morgen toch maar eens bellen met een osteopaat. On en ik zijn echt kapot allebei. Dit is niet erg maar dat Emi pijn heeft zien we wel. De krampjes zijn weer helemaal terug en ze heeft echt een opgeblazen buikje. Vind dit echt super erg om haar zo te zien. Als Emi in de nacht paar uurtjes slaapt doe ik niks dan piekeren en huilen. Vraag me af wat we verkeerd doen. Ze is van een zeer tevreden meisje verandert in een huilbaby. We knuffelen haar super veel. Wandelen om haar rustig te krijgen. Masseren haar maar niks is goed. Ik weet het echt niet meer. Voel me een slechte moeder. Hoop dat de osteopaat kan helpen want ben aan het einde van mijn latijn. Sorry voor mijn geklaag dames. Ik geniet wel van haar maar dit maakt me erg onzeker.

Jeetje joh! Wat enorm balen! Herken het wel een beetje. Ons meisje heeft spruw. Duurde lange tijd voordat we erachter waren. Zo machteloos ben je dan. Je ziet de pijn, maar kunt niks doen. Ook onhandig dat krampjes bij ongeveer alle klachten/problemen een symptoom is. Weet je nog niks... Wat zegt de huisarts of het cb eigenlijk?
Sterkte in ieder geval, pak je rust waar mogelijk. Ook al lijkt het soms onmogelijk.

Wat zielig!! Er niks moeilijker om te zien dat je kindje pijn heeft en dat je er niks aan kan doen! Ja, heeeel veel knuffelen!! En idd eens bellen naar een osteopaat. Ik hoop dat hij wat kan betekenen want dit is erg zielig!

Hier is het momenteel ook weer helemaal mis. Sinds zaterdag zijn de flessen weer minder geworden en sinds gisteren is het alleen maar weer overstrekken en huilen, heel veel huilen. Nu is ze morgen 8 weken dus het zou een sprongetje kunnen zijn, maar het is weer even flink balen zeg!!

Veel succes meid enne....jij doet niks verkeerd hoor!!!!! En je bent een goede moeder!! En slechte moeder zou het zich niet aantrekken dat haar kindje pijn heeft en er niks aan doen, jij doet er wat aan en je voelt er ellendig door. Heel begrijpelijk en normaal, hoe moeilijk ook!!

Liefs ciomama

Het is denk ik de tijd. Ok we hebben gisteren het kraamfeest gehad, maar sinds zaterdag drinkt Caileigh ook minder, poept slechter, huilt wat meer, maar slaapt ineens wel door... behalve vannacht dan. De omslag van het weer zal vast uitwerkingen hebben op onze kleintjes.

Zonde voor de kleine meid!ook voor jullie erg zwaar lijk me!hoop dat snel de oorzaak te vinden is en dan iets aan kan doen.
begrijp wel je gevoel van slechte moeder hoor,dat je ze niet kan helpen of troosten...heb dat dan ook,maar natuurlijk onzin want je doet er alles aan om je kindje te helpen en te troosten.
hoop dat snel beter gaat hoor

sterkte en dikke knuffel

liefs jootje

Terug
Bovenaan