onze mooi kids

hier ff een update van de kids

vorige week zaterdag is nigel met de ambulance afgevoerd nog nooit ben ik zo bang geweest het begon vrijdag al hij was een beetje witjes en af en toe zag je een blauwe gloed   nou ja ik twijfelde dus de huisarts gebeld daar aangekomen zei hij ik zie niks ga maar naar huis en als het nog een keer gebeurd dan bel je maar
zaterdag ochtend nigel lag lekker zijn flesje leeg te drinken ik kijk hem aan en hij wordt lijkbleek en rond zijn oogjes en rond zijn mondje helemaal blauw shit shit hij ademt niet meer ik in paniek mijn man wakker gemaakt en naomi bevolen om bij de baby s te blijven staan (lagen op de bank) ik snel 112 gebeld wij naar het ziekenhuis blijkt achteraf dat neusverkouden was en dat prematuren nog niet snappen dat ze door hun mondje moeten ademen gelukkig is hij nu weer thuis en hij doet het goed man man wat kan een mens bang zijn

voor de rest gaat het eigenlijk heel goed naomi is heel lief voor der broertje en de zusje echt heel leuk om te zien hahah hier een paar foto s

mooie poppetjes

romy ligt heerlijk bij haar grote zus in bad zo lief was dat

heerlijk met zijn tweetjes in 1 bad ze waren allebei in slaap gevallen

geen woorden voor nodig toch

grote zus naomi hahhaha

liefs melanie en de kids hahhaa

Jeetje wat schrikken met Nigel, gelukkig is het allemaal goed gekomen! Erg leuk om al je foto's te zien. Een tweeling blijft toch speciaal, dubbel geluk! Lief ook de foto met de trotse grote zus!
Groetjes Laura mv Thom en Noor

Wat zal je geschrokken zijn zeg! Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken!
En fijn dat het "alleen maar" een verkoudheid was!

Wat een rijkdom, je drie kids zo bij elkaar, knuffelend! Heerlijke foto's!

Groetjes van Cissy

Wat een geweldige plaatjes en wàt kunnen die kleintjes je laten schrikken hè. Hartstikke goed gereageerd moeders. Gelukkig weet je waar het door komt, dan ben je er hopelijk iets geruster op. En gelukkig groeien ze vanzelf groter en er over heen. Hoe oud zijn de kindjes nu (welke week)?

Nou, dan schrik je wel eventjes. Maar dat die kindjes niet snappen dat ze door hun mondje moeten gaan ademen, betekend dat dan dat als je er niet bij helpt dat ze stikken? Of komt er dan alsnog een reactie waardoor ze hun mondje opendoen? Ik weet niet of je dat weet hoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
Gelukkig gaat het nu goed, en ze zien er prachtig uit!
Liefs Nelleke

Zo! Jij was er vroeg bij vanochtend! Hopelijk is dat niet elke ochtend zo, of vind je zo vroeg niet erg?

Je hebt 3 prachtige kinderen hoor. En ze zien er lief en tevreden uit.
Gelukkig weet je nu de oorzaak van Nigel zijn verschijnselen, maar ik zou me ook een ongeluk schrikken!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan