Onze "vakantiekiekjes" (veel foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi
mama's,

Daar zijn we dan, terug van maar héél even weg geweest!
Buiten het feit dat ik onwijs genoten heb van het weekendje weg ben ik toch moeier (of hoe zeg je dat) terug gekomen dan dat ik ging whahahahaha..
Komt denk ik van de buitenlucht, gloor-oogjes en natuurlijk de kleine man..

We zijn samen geweest met mijn schoonouders, schoonzus  en haar  man. Schoonmoeder werd namelijk 60 jaar.

Kay heeft enorm genoten van alle aandacht en alle leuke dingen en wat genoten wij dáár weer van!! Hier enkele foto's van het geslaagde weekend!!

Er mogen geen eekhoorntjes ontbreken in een bungalowpark, toch?

Uiteraard moet ik áltijd even op een wipkip en...

..naar de lieve meisjes lachen.

Tante Heidi helpt me even van de glijbaan af..

Maar ik kan het best zelf hoor!! (sorry,.. foto moest even groot,.. zucht..)

Tussendoor effe chillen in het huisje.. (papa en oma)

Ook ik draai m'n hand niet om voor een serenade...

Mijn lieve tante mee laten snoepen van mijn (allereerste) stroopwafeltje..

Weten jullie dat mijn papa de beste bellenblazer is van de wereld???

Dit is toch geen "goedkoop" belletje!!! Gaaf hè!?

Uiteraard moet ik ook een beetje up to date blijven..

Dit was dan een klein verslagje van mijn weekendje weg, doeiiiiii!!!

Esmé en Kay

meittie meittie meittie....

wat heb je weer prachtige foto`s gemaakt.....maar goed kan ook niet anders he dan van zo`n manneke....

liefs denise

Mooie foto's!!. Zo te zien een gelaagd weekendje.

Gr. natasja mv Jamie

WOW leuke foto's
volgens mij hebben jullie een heerlijk weekend gehad!
Die foto met die bel is idd super
liefs sandra

Hoi Esmé,

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Geweldige foto's, vooral die van Kay op de glijbaan en die met die zeepbel (met Kay welteverstaan, haha).

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan