onze reading bij piet nendels (27-02-2010

vandaag hadden mn broers(tjes) zus en ik incl onze aanhang een reading van piet nendels(beter bekend bij jullie als vader van maurilla)
we hadden ons met zn alle verzameld in het huis van mn broertje omdat we met dubbele gevoelens zaten of we pa er bij wilde dus kozen hier niet...dus enkel de kinderen van haar en onze aanhang...
iets over 2arriveerde piet aan,en kwam meteen over als een lieve spontane man (zn vrouw ook)
eventjes gekletst en daar begonnen we,hij ging tegen over mn broer zitten heel dicht bij en pakte zijn handen stevig vast,en bleef hem strak in zn ogen kijken hij begon met eerst met de dingen over mn broer wat hij zag in zn lichaam en hoofd
toen kwam hij bij een tunnel,en kwam er licht toen kwamen er gelijk een stuk of 6geesten naar voren waaronder onze moeder en een zusje van ons.....
daar begon het contact op een hele langzame manier begon hij te praten (namens mn moeder)en via hem praten me moeder dus eigenlijk,aan een stuk door tenzij je een vraag had of iets,....
en idd op veel vragen gaf ze direct antwoord op zonder dat we ze maar hoefde te vragen
ook op de vraag of mn moeder echt had gezegt dat mn vader na zn nu nieuwe vriendin moest gaan (dit beweerde hij elke keer namelijk)het antwoord was dus ik heb absoluut niet gezegt dat papa met haar moest gaan,wel heb ik hem een keer verteld dat hij verder moest gaan met zn leven alls ik er niet meer zou zijn.....
ook kwamen we er achter hoe ze echt is overleden,tblijkt dus dat ze aan dr linker hartklep problemen had,en die sloot zich steeds minder goed tot hij geheel open bleef staan waardoor er steeds minder zuurstof bij haar

hee meis

ben echt blij dat je via mijn vader antwoord op je vragen hebt gekregen
ik hoop echt dat jullie allemaal nu een bepaald hoofdstuk kunnen sluiten en verder kunnen met jullie verwerking

dikke knuf van ons

wat fijn dat er ontzettend veel vragen beantwoord zijn nu!
en kon hij je ook meer vertellen qua caithlyn??
met de angsten die ze heeft bedoel ik.
en zijn er nu meerdere dingen duidelijk, omtrent je verleden, of is daar niet over gepraat?
wil er niet te diep op in gaan, maar jij weet (hopelijk) wel wat ik allemaal bedoel.

en anders praten we op msn wel.

liefs, do

pff ben nu alles kwijt wat ik had getypt
ze is in iedergeval dus overleden door haart hart probleem
ze gaf ook aan dat ik meer van het leven moest genieten met vreugde en niet zoveel verdriet bij me moest dragen,en moest vooral niet vergeten dat mn gezin om nummer 1stond..en dat ik mijn suiker moest laten prikken dat ze zich daar zorgen om maakte.....

daarna kreeg ik een lichaamlijke reading dus dan gaat hij in je lichaam kijken:

en hij stuite daar meteen op dat ik een hele erge bloedarmoede heb(en toevallig heb ik voor maandag een afspraak omdat ik dit zelf ook denk) en idd hij denkt ook dat er een suikerziekte aankomt bij mij of dat ik hem al heb.....
ook heb ik 5verknellingen in mn linker eileider en een verknelling in mn dikke darm dit verklaart ook mijn darmpijn

al met al ik zou iedereen deze reading aanraden

Terug
Bovenaan