onze spruit....

Hee die zijn mooi duidelijk !!!

Altijd weer een mooi gezicht om even een kijkje in je eigen buik te nemen. Even stiekem door het sleutelgat loeren om te kijken of alles daarbinnen oké is.

Mooi hoor !!!

Geniet er maar lekker van!

Groetjes happyM.

gaaf,als ik dat weer zie dan gaat het echt kriebelen.......
zucht wat was het toch allemaal bijzonder.
Hier hebben we ook plannen voor nog een kleine spruit,heerlijk lijkt me dat weer.
Geniet ervan...
groetjes piewie,mv Mila

heerlijk die complimentjes ga door ga door....hahaha

wat ons wel opviel is hoeveel deze baby lijkt op Daniëlle toen we van haar de 20 weken echo hadden..ook van die bolle wangen, lag ook telkens met de beentjes over elkaar en het leek onderhand of we naar de echo keken van Daniëlle met 20 weken zwangerschap..

Groetjes Vero

Oooh, wat mooi toch... Geniet er maar lekker van!
Ik heb afgelopen maandag nog even mogen 'spieken', blijft leuk...

Groetjes,
Myrna mv Isis en 37w zwanger van haar zusje!

Wat is het toch bijzonder zeg........... Hele mooie duidelijke echo trouwens!! Wilden jullie weten wat het gaat worden?

Zwijmel maar lekker verder (het gaat hier bíjna weer kriebelen, maar toch maar niet)

Groetjes
Susan

nou als je daar ligt is het moeilijk om het niet te vragen, we willen het niet weten maar....jeetje dat is moeilijk als je daar ligt. de nieuwschierigheid is dan groot haha..
mn schoonmoeder loopt maar te zeuren...dat het maar een jongen is dan wordt de naam voortgedragen...uuuuh, zelf wilde ze de achternaam ook niet meer, anders had ze niet moeten trouwen...voor mn schoonfam hoop ik dat het een meisje wordt alleen al daarom, voor de rest maakt het me niet uit als........het maar gezond is en gelukkig wordt hihi

groetjes vero

Terug
Bovenaan