Onze trots..

Hoihoi..

Iedereen is vast en zeker al begonnen met de babykamer, of zeker van plan om hier snel mee te beginnen..
Misschien wel leuk om hierover ideeetjes uit te wisselen..

De babykamer hebben wij al klaar, de week voor kerst hebben we behangen, de vloer erin gelegd en het kamertje in elkaar gezet, en hier is het eind resultaat:

Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertjes, wacht me spanning af hihi..
Liefs Maaike

he Maaike,
leuk kamertje. Wij zijn nog niet zover hoor! Het kamertje is al wel uitgezocht en zal eind februari bezorgd worden. Wie weet komt er hier een foto als het af is, maar ik ben geen held met foto's plakken hier, dus of het lukken gaat, geen idee.

liefs
Patricia mama van Bas*

Fijne kamer!! Ziet er lekker gezellig uit...
Van mij moet je geen foto verwachten, want wij hebben helemaal geen babykamer. We hebben wel een tweede slaapkamer, maar die is helemaal ingericht als studio voor mijn vriend (die muzikant is). De kleine komt dus gewoon in een bedje bij op onze kamer en dat staat nu eenmaal minder leuk op een foto he :)

Hoi Maaike,

Wat een leuke kamer. We zijn bezig met schilderen van de babykamer en de meubeltjes worden pas begin maart geleverd, dus hij is bij ons nog lang niet klaar.
Als we zover zijn zal ik ook een foto plaatsen.
Iedereen veel plezier met het kamertje klaar maken. Ik vind het erg leuk om te doen.

Groetjes Kim

leuk kamertje hoor!

bij ons moet alleen de vloer nog gelegd worden, de meubeltjes staan nu in een andere kamer te wachten tot ze op hun plek komen.
wij hebben ze trouwens overgenomen van mijn schoonzusje.
as woensdag komt wel onze kinderwagen! lijkt me best wel apart(maar wel leuk!) om dat ineens in huis te hebben.
nog 19 weken wachten en dan is het al zover!

Hi!
Schattig kamertje!
Wij zijn hier inmiddels volop bezig.
De verf zit erop, nu het behang nog...
De meubeltjes staan even bij mijn schoonouders, daar moeten we nog wat lades en deurtjes van schilderen.

De baby krijgt een eigen deel in onze slaapkamer, we hebben niet meer kamers en kunnen hier nog niet weg.
We gaan voor (lime)groen, wit en lichtgrijs.
Ikea heeft daar al mooi rekening mee gehouden, dat scheelde! Leuke accesoires aan kunnen schaffen. Ik ben nog op zoek naar een lekkere stoel om in te voeden en te chillen, ik denk aan POANG van Ikea, die wipstoel, zat erg lekker...
De Bugaboo is ook onderweg, dus het begint allemaal van die serieuze vormen aan te nemen, erg leuk he?!

Succes allemaal!

Natalie

Hoi Nathalie,

Wij kiezen voor de zelfde kleuren. We maken de babykamer ook wit, (lime)groen en zilver/grijs.
We hebben de kamer nu wit geschilderd en de muur waar de commode tegen komt hebben we zilver geschilderd, tegen deze muur komt een rechthoekig limegroen vlak waar straks met witte houten letters de naam tegen komt.
De meubeltjes zijn wit met een zilvere klamboe en verder limegroene accesoires.

Iedereen veel succes met inrichten.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan