Onze trouwdag!

Lieve meiden,

Ik zal niet een heel lang, uitgebreid vehaal schrijven want dan zit ik morgen nog te typen maar wat hebben wij een fantastische dag gehad!! :)

Alles klopte en alles ging naar wens en alsof het zo moest zijn brak de hemel helemaal open toen we op weg waren naar de trouwlocatie! We hadden dus heel veel zonnenschijn op moment van trouwen! Wat een geluk!

Prachtige dag met de mensen waar wij allebei heel veel van houden. Mooie ceremonie, drukke en zeer gezellige receptie en een fantastisch diner.
We zijn ook gruwelijk verwend, voor onszelf maar uiteraard ook voor de ukkies......

Wat voel je je toch speciaal op zo'n dag! Ik ben er nog helemaal vol van..... We gaan vandaag even lekker nagenieten (nou niet alleen vandaag hoor) en uitrusten want na 20 uur non-stop doorgaan zegt mijn lijf nu wel even: HO....even pas op de plaats!

Meiden, het was TOP! Ook bedankt voor al jullie lieve berichtjes en gelukswensen. Ohja....op onze fb account heb ik m'n profielfoto veranderd (foto van de bruid en bruidegom) mocht je een sneak-preview willen. :)

Dikke kus Lynn.

hey lieve lynn,

gefeliciteerd!! wat super om te horen dat de dag zo mooi was. en wat zagen jullie er prachtig uit! heb je foto al even bekeken ;) echt super lekker nagenieten!! nog misselijk geweest of hoofdpijn gehad gister?

liefs xxx

Ik heb gelukkig een hele goede dag gehad, niet misselijk, geen hoofdpijn maar wel enorme nekppijn maar daar heb ik weinig aan gedacht gister.....hihi!
Ik voelde me top!! De ukkies hebben hun best gedaan voor mama!!

Liefs

Hé Lynn,

Wat super joh!! Zo moet een trouwdag zijn!! Een heerlijke dag waarin jullie centraal staan, je belofte aan elkaar en dat vieren met iedereen die iets betekent in jullie leven!

Geniet nog eindeloos na en geef jezelf alle ruimte om bij te tanken.

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Liefs

Zo fijn dat jullie zo genoten hebben,....word zo goed jaar!!!Ik zou ook graag op je facebook willen mag dat????Dikke vette xxx Genietse van het nagenieten hihihi

Terug
Bovenaan