Onze wolk is roze!!

De echo was helemaal goed en we krijgen een dochter!! Wat een heerlijk gevoel... Een opluchting ook dat alles er goed uitzag, vond het toch best heel spannend.

Heb een grote grijs die maar niet van m'n gezicht gaat...

Xx
 
Wat heerlijk! van harte gefeliciteerd met dit nieuwtje. geniet van de kleine meid in je buik!

Ik moet helaas nog een maand wachten voordat ik weet of het een roze of blauwe wolk word ;-(
 
Inderdaad wat een geweldig nieuws!! En nu heerlijk genieten van je kleine meid op een Roze wolk....

Ik moet vlgde week dinsdag, ben zo benieuwd of alles goed is en ook wat het word! We hebben al een dochter, zou het leuk vinden als het een jongen werd maar om heerlijk te zijn vind ik het belangrijkste dat het gezond is!!!

Meid, nogmaals geniet ervan.

Liefs
 
hai
wat ontzettend leuk een meisje
gefeliciteerd
ik moet ook nog een maand wachten voor ik weet of wij een prinsje of prinsesje verwachten
vind het zo spannend
geniet van je prinsesje

liefs irma
 
ooooeee wat leuk! geniet van je roze wolk! wij hebben vandaag 20 weken echo. We willen niet weten wat het wordt, maar ben wel super zenuwachtig. Hopen op goed nieuws en dat alles helemaal goed en gezond is.

xx
 
Gefeliciteerd met je kleine meid! Hartstikke leuk. En nu een naam bedenken, geboortekaartje uitzoeken... Of is dat allemaal al geregeld?

Wij hebben 12 juli de 20 weken echo. Spannend... Net als Suzanne willen wij niet weten wat het wordt. We kijken er wel enorm naar uit om ons hummeltje weer te zien en hopelijk te constateren dat alles lichamelijk helemaal goed is. Hoewel ik daar gewoon vanuit ga hoor!

Nou meid, geniet op en van je roze wolk!

Groetjes, Marieke
 
heej gefeliciteerd
super leuk voor jullie,
wat dachten de mensen toen je het nog niet wist wat het werd, en wat was jou voor gevoel??
wat dacht jij wat het werdt,
ik denk namelijk bij mijn dat het een meisje wordt, maar iedereen denkt een jongen bij mijn, omdat ik naar voren draag, volgende week heb ik mijn 20 weken echt dus dan zie ik wel wie er gelijk hadden hahahaha,

maar geniet lekker van jullie roze wolk,

groetjes vanja
 
Terug
Bovenaan