onze zoon Damian is geboren

4 april zijn we de trotse ouders geworden van onze zoon Damian.
Ik moest in het ziekenhuis bevallen en het is uiteindelijk een erg snelle bevalling geworden.
rond half 1 had ik sterke weeen om de 7 minuten,ziekenhuis gebeld,we moesten maar komen,rond half 2 een half uur aan t ctg gelegen,had toen om de 6 min.contracties en daarna volgen er 2 hele pijnlijke weeen achter elkaar en bleek dat ik al volledige ontsluiting had,na 1 perswee is onze zoon geboren om 02.06.
En hoe ongelooflijk ook om 05,45   waren we alweer thuis met onze zoon.
Dus al met al een erg snelle bevalling.

Iedereen die inmiddels bevallen is van harte gefeliciteerd en iedereen die nog moet succes meiden!!!

liefs Caro

miep miep zoefffffffffffffffff Caro!!! en lekker op dezelfde dag als ik!
alleen heb ik er 26 uur over gedaan hahahah
proficiat ermee en geniet er lekker van! veel geluk met jullie frummel!

liefs sweety, mama   van Justin

Jeetje Caro, wat snel! Heb je daarna nog veel last gehad van naweeën? Dat hoor ik namelijk vaak bij zo'n snelle bevalling! Gefeliciteerd, geniet lekker van je Damian.

Fleur

Gefeliciteerd, fijn zo'n flits bevalling!!!! En prettig dat je alweer zo snel naar huis mocht he...mijn dochter is 15 maart om 14.13 geboren en wij waren ook om 17.30 helemaal happy weer thuis...

groetjes Yvonne mama van ilse (3 jaar) en Naomi (3,5 week)

Hoi hoi,

Bedankt meiden!
Ja tging wel erg snel he?hahaha
Heb eerlijk gezegt ook maar 2 echt pijnlijke weeen gehad.
Ik heb inderdaad wel behoorlijk last van naweeen gehad,dat viel wel tegen,maarja verder hoor je me niet klagen hoor :))))
Heb 2 hechtingen maar daar heb ik weinig last van gehad.
Morgen is Damian alweer een week en dan komt de kraamverzorgster ook voor het laatst,wordt de eerste periode in Damian`s leventje alweer afgesloten en zullen we t samen moeten doen,maar dat gaat helemaal lukken!
Damian is een heerlijk ventje die niet huilt,hij is lekker tevreden en zit vandaag alweer op zijn geboortegewicht,dus het gaat echt super!
Donderdag en vrijdag wordt t zo mooi weer dat ik dan lekker met hem naar buiten ga,lekker trots achter de kinderwagen lopen,heerlijk!!!

Meiden geniet ervan,dat doe ik ook :)))))

liefs Caro

Terug
Bovenaan