onze zoon heeft een echo gehad vandaag !

Hoi meiden,

Ónze zoon Marten heeft vandaag een echo gehad om te kijken of hij geen verdikking heeft van de onderkant van zijn maag als oorzaak van het spugen wat hij doet. Gelukkig is dat niet het geval. Een opluchting, maar nu weten we nog niets. Vrijdag as gaan we nog naar een osteopaat dus ergens heb ik mijn hoop op hem gericht. Vooral nadat ik van julle alleen maar zeer positieve verhalen heb gelezen !
Wat wel belachelijk was vandaag in het ziekenhuis was dat er maar 1 ouder mee naar binnen mocht tijdens de echo. Mijn man had Marten vast, dus hij is mee gegaan en dan ook nog te bedenken dat ik mezelf onder de paracetamol had gestopt aangezien ik stevige griep heb!   Kl****e ziekenhuis! Mijn man vertelde dat het echt nergens op sloeg omdat er genoeg ruimte was in die kamer, dus dat kan de reden niet zijn. Maar goed....genoeg daarover...

Hopelijk komt er vrijdag iets uit bij de osteopaat..........dan heeft mijn kleine manneke het iets minder zwaar, hopelijk. Alhoewel hij al 3 dagen niet meer met een enorme boog heeft gespuugd....! Ik durf niet te vroeg te juichen.

groetjes, Misja, mama van Thijmen en Marten  

Gelukkig is het geen verdikking !
Ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe.

Maar wat belachelijk zeg dat er maar 1 ouder mee mocht...een kind heeft 2 ouders dus die horen er allebei bij te zijn.
owww het is maar weer goed dat zoiets mij niet over komt.

Jee zeg, wat een onderneming en dat je maar met 1 ouder mee mocht, sjonge jonge. Laat even weten of je bij de osteopaat wijzer wordt wat het is. Succes!
Groetjes Kirsten mama van Tyche

hoi hoi,

ben ik weer. Ben ook erg nieuwsgierig naar morgen bij de osteopaat. hoop alleen dat hij niet te ruw is met Marten, anders ben iki in staat om hem een klap te verkopen!!!!
Ja, belachelijk toch van dat ziekenhuis.....het is dat ik fysiek niet in staat was om dat mens iets te doen, ik heb noig steeds de griep....., maar normaal gesproken zou ik haar toch even de waarheid hebben verteld. Alsof zij er iets aan kan doen, is natuurlijk maar beleid. Maar ze moeten wel met een goede reden komen voor zoiets onzinnigs!!

ik hou jullie op de hoogte van hoe het morgen met Marten gaat bij de osteopaat!

groetjes, Misja,

hoi hoi

aan de ene kant prettig dat er fysiek niets aan de hand is met zijn maagje, maar wel jammer dat je nog steeds niet weet.....

ik hoop voor je dat die osteopaat uitkomst biedt of anders nog beter dat het spontaan over is........

liefs tobi

Hoi Misja

Heb denk ik niet het hele verhaal meegekregen.. was je ook bij de huisarts geweest, neem ik aan?

Evi spuugt sinds 2 dagen iedere voeding er uit en vanochtend bij de
huisarts geweest. Die constateerde middenoorontsteking en legde uit
dat   volwassenen de ontsteking alleen daar voelen maar bij
kleintjes er onder meer diarree en misselijkheid kan ontstaan bij een
ontsteking.

Misschien heb je hier wat aan?

Overigens moet het spugen morgen over zijn anders moet ze naar zh aan een infuus ivm uitdroging.

Ik heb voor Evi onder meer zetpilletjes gekregen tegen braken en 1 voeding zit er in ieder geval nog in....

Al met al gaat het al wat beter met je kleintje, dus dat is wel fijn.

Succes en laat je niet op de kop zitten door het zh.

Groet van Daan

Terug
Bovenaan