onze zoon is geboren

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Het is alweer en tijdje geleden dat we konden tikken hiero....en net toen onze zoon werd geboren was er geen doorkomen aan op deze site.

Maar goed.

Ik ben dus bevallen van een zoon, KYANO, hij is geboren op 16 december om 20.37 uur

Aan alle meiden die nog moeten bevallen: SUCCES voor jullie en dat het maar snel mag gebeuren.

Groetjes Peet

Hoi Petra,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Inmiddels is hij dus alweer bijna 2 weken oud! Hopelijk gaat alles goed en heb je lekker kunnen genieten van de kraamweek.

groetjes
Linda

Hoi Petra,

typ net een bericht, maar plaats ik het is het weg grrrrr
Hartelijk Gefeliciteerd hoor met de geboorte van jullie zoon.
Ik loop nu 8 dagen overtijd maar had dat wel een beetje verwacht.
De keuken is ondertussen klaar en ik heb al goed gebruik gemaakt van mn oven.
Wat heb ik m gemist!!!!

groetjes Annemarie

Hoi Petratjuh,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyano!
Alhoewel hij "al" 2 weken is, wil ik toch nog zeggen: Geniet van dit kleine wonder en laat je lekker verwennen!
Het gaat zo snel, Wouter is inmiddels alweer ruim 3 weken en begint echt al te veranderen...
Voel jij je goed?

Groetjes,
Sonja

Hallo Petratjuh

Hartelijk gefeliciteerd zeg!! ja jammer dat het forum het niet deed hè! ik heb t ook gemist! maar je kindje is er gelukkig! geniet er lekker van!! heerlijk!
Liefs, Em

quote: sonnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 10:41:32'));

Hoi Petratjuh,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyano!
Alhoewel hij "al" 2 weken is, wil ik toch nog zeggen: Geniet van dit kleine wonder en laat je lekker verwennen!
Het gaat zo snel, Wouter is inmiddels alweer ruim 3 weken en begint echt al te veranderen...
Voel jij je goed?

Groetjes,
Sonja

Hoi Son,

Ik voel me prima hoor. Jij ook? Het gaat idd hard. Kyano is nu alweer aan zn derde week bezig en wouter natuurlijk alweer aan zn vierde haha. Ja hij is ook al aan het veranderen. Als ik de foto's bekijk is dat hele kleine er gewoon al af...gek is dat he. Terwijl die nog superklein is, toch is het al weer een minimensje. Ik vind het weer geweldig allemaal hoor. Mijn oudere 2 kids ook en over papa maar te zwijgen. Wat een liefde straalt hij uit. Tis geweldig.

Ik las dat de andere meiden op een ander forum doorkletsen? Ik ga daar maar eens kijken denk ik. Ik mis ze wel haha. Groetjessss Peet

Wij missen jou ook hoor Peet!!! Kom snel langs: http://kinderforum.forumup.nl/

Terug
Bovenaan