Onze zoon is geboren!

Hallo dames,
eindelijk in staat even achter de laptop te zitten:
afgelopen dinsdag om 1301 is onze zoon Sami geboren!!! bij 38 weken en 2 dagen maar we waren er klaar mee/voor hoor!
Hij was wel 3420 gram en 50cm, dus ondanks die kleine buik en het vruchtwatertekort gewoon een prima ventje!!!!
En hij is zo mooi en lief... )maar dat vinden we allemaal natuurlijk.)

Bevalling was uiteraard anders dan gedacht (poliklinische bevalling was het voornemen). Maandagavond braken de vliezen rond 2245, zegt de VK oh dat kan nog wel 2 dagen duren, ga lekker slapen. Maar dat ging niet met menstruatieachtige kramp (die steeds erger werd natuurlijk), lopend vruchwater en vaak moeten plassen (en dan niet die lullige 3 druppels hehe), en ik maar denken oh het is nog niet begonnen.. tegen 10 uur werd het ineens een storm, belt mijn moeder net dus ik zeg ik denk dat het nu begint. na bijna 2 uur hield ik het niet meer, manlief VK gebeld, die deed ook rustig aan. na half uur werd ik gek dus manlief weer bellen ze wil poepen (ik dacht nog steeds aan het beginte zijn waar het lichaam toch wel eens alles eruit gooit..)
kwam ze ineens scheurend de straat in
nou ze was binnen, na 1 wee opvangen, controle vd ontsluiting (3 vingers heb ik onthouden maar dat kan niet kloppen) mocht ik persen, 11 minuutjes later wasie er....
was erna compleet beduusd zeg zo snel...

eerste nachten geen oog dichtgedaab, nu lukt het toch een paar uur te slapen. al 4 dagen stuwborsten (aaarrggghh), vandaag wel gelukkig de hechtingen eruit. nu nog die aambeien weg en ik ben fit :)

het is echt zoooo bijzonder, het is onze eerste en je weet het echt niet van tevoren, cliche cliche. nu kan ik me al niet meer voorstellen datie er níet was..

nou, iedereen die nog "moet": succes!!
xxx Marij

super zeg! gefeliciteerd. heerlijk hoor, het niet door hebben en dan al mogen bevallen. dat had ik bij mijn tweede. daar teken ik voor!

geniet lekker van je ventje!

Terug
Bovenaan