Hoi Meiden,
Vanmorgen om 7.05 is onze zoon Dane Levi geboren!
Het is een grote jongen van maar liefst 4200 gram en 52 cm.
Het was daarom ook een pittige bevalling.
Ik begon om 12.15 met weeeen en had de verloskundige gebeld die kwam rond 1.30 ik had toen 4 cm ontsluiting dus we gingen naar het ziekenhuis.
Daar aangekomen heeft ze mijn vliezen gebroken en kwamen de weeeen steeds vaker en heftiger.
Ik ben gaan douchen en dat luchte op alleen daarna waren de weeeen zo heftig dat ik pijnbestrijding heb gevraagd.
Ik kreeg een soort morfinepompje die ik zelf kon bedienen het hielp wel een beetje.
Om 6.30 mocht ik beginnen met persen maar ik had geen persweeen :-( dus dat ging niet echt lekker,
Toch doorgegaan en uiteindelijk kwam het hoofdje eruit maar hij zat vast!!.
Er was paniek rond het personeel en er werd getrokken en gedaan en de alarmbel werd ingedrukt er moest versterking komen.
met 4 man hebben ze hem eruit getrokken en op mijn buik gedrukt mijn vriend was helemaal overstuur die vond het vreselijk om te zien,en hij bewoog ook even niet in het begin en was heel blauw.
De verloskundige knipte daarom ook zelf de navelstreng door omdat hij zo snel mogelijk uitgezogen enzo moest worden.
Na een paar minuten was alles oke en lag onze zoon op mijn buik.
Dolblij waren we maar ook kapot want het was een heftige emotionele bevalling.
Nu zijn we weer thuis en Dane ligt al bijna de hele middag te slapen.
Het is zo'n lief mooi kereltje.
We zijn trotse ouders en Nynke is een trotse zus.
Nynke vind het nog wel spannend allemaal ze loopt af en toe even naar hem toe en aait hem over zijn wang zo lief.
Nou meiden wij gaan slapen want we zijn al zo lang wakker nu.
Liefs Stefanie
Vanmorgen om 7.05 is onze zoon Dane Levi geboren!
Het is een grote jongen van maar liefst 4200 gram en 52 cm.
Het was daarom ook een pittige bevalling.
Ik begon om 12.15 met weeeen en had de verloskundige gebeld die kwam rond 1.30 ik had toen 4 cm ontsluiting dus we gingen naar het ziekenhuis.
Daar aangekomen heeft ze mijn vliezen gebroken en kwamen de weeeen steeds vaker en heftiger.
Ik ben gaan douchen en dat luchte op alleen daarna waren de weeeen zo heftig dat ik pijnbestrijding heb gevraagd.
Ik kreeg een soort morfinepompje die ik zelf kon bedienen het hielp wel een beetje.
Om 6.30 mocht ik beginnen met persen maar ik had geen persweeen :-( dus dat ging niet echt lekker,
Toch doorgegaan en uiteindelijk kwam het hoofdje eruit maar hij zat vast!!.
Er was paniek rond het personeel en er werd getrokken en gedaan en de alarmbel werd ingedrukt er moest versterking komen.
met 4 man hebben ze hem eruit getrokken en op mijn buik gedrukt mijn vriend was helemaal overstuur die vond het vreselijk om te zien,en hij bewoog ook even niet in het begin en was heel blauw.
De verloskundige knipte daarom ook zelf de navelstreng door omdat hij zo snel mogelijk uitgezogen enzo moest worden.
Na een paar minuten was alles oke en lag onze zoon op mijn buik.
Dolblij waren we maar ook kapot want het was een heftige emotionele bevalling.
Nu zijn we weer thuis en Dane ligt al bijna de hele middag te slapen.
Het is zo'n lief mooi kereltje.
We zijn trotse ouders en Nynke is een trotse zus.
Nynke vind het nog wel spannend allemaal ze loopt af en toe even naar hem toe en aait hem over zijn wang zo lief.
Nou meiden wij gaan slapen want we zijn al zo lang wakker nu.
Liefs Stefanie