Onze zoon ligt in stuit :(

Hallo allemaal,

Sorry ben heeeeel lang niet geweest ga zo eerst eens flink terug lezen. Zag al dat er heel wat baby's zijn geboren.

Ik ben nu 35 weken en mijn laatste werk week gaat in. Ben echt toe aan velof. Het was zo druk allemaal. Veel dingen om het laatst moeten regelen en alleen want vriend lief met zijn eigen zaak had weinig tijd over. Hij werkt in de evenementen en het is een gekke huis.

Maar goed onze zoon ligt dus nog verkeerd. Woensdag krijgen we een extra echo en de week daarom gaan we naar het ziekenhuis voor een uitwendige versie (draai poging)
Ik heb tot nu toe een heerlijke zwangerschap gehad zonder gekke dingen of al te veel kwaaltjes.
Tot het laatste moment alles kunnen doen en nu ineens draait het roer...

Ik heb eind van de dag veel pijn in mijn buik en loop de hele dag met maagzuur. In de nachten moet ik vaak spuigen of plassen.
Ook ben ik best verdrietig. Ik wilde zo graag "normaal" bevallen en geen keizersnee. En tegelijk voel ik me weer schuldig want het is allemaal zo goed gedaan en het kindje is gezond wat wil ik nog meer?
Het is mijn eerste zwangerschap en ik wil graag maar 1 kindje. control freek wil het weer perfect pffff

Pff heerlijk dit forum dank je wel meiden en iedereen die al is bevallen gefeliciteerd!!!
en de meiden die nog moeten bevallen, nog even volhouden lady's

liefs Renaat

Het verdriet snap ik wel en helemaal omdat het je eerste zwangerschap is. Je zwangerschap loopt perfect, logisch dat je dan de rest van het verhaaltje voor jezelf hebt in gevuld? Ik snap dat wel, ik ben zelf net zo...of misschien was ik zo...nu met een 2de laat ik dingen iets makkelijker los, maar daar heb jij niet zoveel aan nu.

Misschien krijg je na de echo's en draaipoging meer rust, ik hoop het voor je! Ook hier de laatste weken ineens veel last van maagzuur, het begint de eind van de middag en stopt pas als ik slaap, erg naar...

Sterkte meis en gewoon hier lekker je verhaal blijven doen!

Liefs grote broer

Hoi,

Ik ben er gisteren ook achter gekomen dat de kleine in stuit ligt.
Hij loopt ook voor op groei en is te groot om nog te kunnen draaien.
Dus dat wordt over 3 weken een geplande keizersnee,,,,,,,,
En dat voor een vijfde.... maar ja, zolang de baby maar gezond is.

Groetjes

Oooh Renaatje... Hier ook zoveel verdriet...!! Alles gaat prima en dan ineens is alles anders... Ook ik vind 't heel moeilijk om me er echt bij neer te leggen hoor en de tranen zitten ook echt hoog...

Heb 2 zwangerschappen gehad, zoontje spontaan met 38 weken geboren (wel zware bevalling) en dochter met 39 weken spontaan bevallen... En dan nu de derde en laatste moet zo eindigen... En dan niet eens doordat er iets met de zwangerschap is...

Meid... Lucht je hart... Iedereen begrijpt je frustatie!!!
Ik hoop echt dat je kleintje nog draait of gedraait kan worden...

Sterkte meis en hou vol!!! ( zeg ik met een grote mond heel makkelijk tegen een ander ;-)!)

Terug
Bovenaan