Onze zoon Noud geboren, 17 augustus

A

Anoniem

Guest
In de nacht van 17 augustus (volle maan en maansverduistering én een zondag...!) is onze zoon Noud thuis geboren.
Het was een hele snelle (6 uur, voor een eerste baby) maar hele heftige bevalling. Uiteindelijk nog even naar het ziekenhuis gemoeten ivm hechtingen, maar verder is alles prima gegaan.
De eerste 5 dagen vond ik echt heel heftig, ook omdat de borstvoeding niet lukte, maar nu geven we de fles en ik kan nu lekker genieten van onze kleine man.
Ik ben bevallen met precies 39 weken.
Hij was 48 cm en 3620 gram.

Voor de dames die nog moeten bevallen, heel veel sterkte, maar het klopt, als je je kleine in je armen hebt ben je al (bijna) alles vergeten...!

Liefs Jacky

Gefeliciteerd met Noud!
Jammer dat borstvoeding niet lukte, maar het gaat nu met de fles dus veel beter en geeft waarschijnlijk veel meer rust! Goeie keuze dus!

Geniet van jullie mannetje!

Liefs Rimke
39+3 weken

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Noud!

Jammer van de borstvoeding, maar als het niet gaat, dan gaat het niet! Ik heb bij de eerste 3,5 wk lopen modderen en toen toch overgestapt op de fles, dat had ik toen veel eerder moeten doen, ik heb nog steeds geen leuke herinneringen aan die eerste weken hierdoor. Nu bij de 2e leek het in het begin wel goed te gaan, maar op de 6e dag zijn we overgestapt op de fles. Was een hele goede belissing en nu geniet ik wel volop en Stef is goed tevreden. Wat voor mij alleen maar bevestigd dat ik bij de eerste te lang heb aangemodderd.

Geniet van jullie nieuwe gezinnetje!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan