Onze zoon staat in het blad kinderen!

Ik had meegedaan met de wedstrijd mini model 2008 net als andere honderden moeders maar dean werd eruit gehaald als 1 van de tien finalisten en staat nu in het blad kinderen,   IK BEN natuurlijk KEITROTS!! leuk zo voor zijn verjaardag!

Op de jonge gezinnenbeurs word bekend gemaakt of hij bij een van de eerste 3 plaatsen behoort, nummer 1 kan de cover en een reportage winnen LEUK HE??

Wat leuk! Ik ben ook geabonneerd  op het blad. Wat een leuk mannetje! Je hebt grote kans dat hij bij de eerste drie komt, hoor!
Is toch echt heel leuk voor later.

ja gaat weer in de emobox (ik heb   een koffertje voor hem waar ik al dat soort dingen instop hihi) we zijn supertrots op hem maar daar hadden we natuurlijk kinderen niet voor nodig.. hij is trouwens ook net degene die wegkruipt op de groepsfoto en EEN VREEMDE man die hem zomaar pakt OEI OEI had ie nu niet moeten doen met al die hormonen (ooh wacht ik was toen ook al zwanger zonder dat ik het wist hmmm ) ik vind het in elk geval NIET leuk dat dean met een vreemde man op de foto staat!

Terug
Bovenaan