heb ook met dit probleem gezetten,ik geef borstvoeding en soms een flesje afgekolvde melk,plots wou ze het flesje niet meer alleen nog bij mij drinken.heb dan samen met mijn schoonmoeder voet bij stuk gehouden,ze moest het flesje nemen de eerste keer om de beurt hebben we 3 kwartiers lang bezig geweest voor ze begon te drinken met verschrikkelijk veel gebrul en ze wou in slaap vallen,maar toch doorgedaan vanaf de derde dag nam ze de fles normaal,die 3 dagen waren een hel de eerste dag ben ik zelf al wenend weg gelopen,was ook bang dat ze bij mij ni meer wou drinken,maar het moest,als ik moet gaan werken moet ze ook een flesje,die dagen gaf ik haar voor ze ging slapen dan wel zelf eten,ook verschillende spenen geprobbeerd het zal wel iets uit halen maar toch,houd je uiteindelijk bij 1 soort speen(waar jij vind dat hij goed neemt,dat zie je direkt,aan hoe de lipjes zich vormen rond de speen zoals rond je tepel) anders is het voor hem te verwarrend.echt volhouden het is hard.mijn dochter is nu 7 maanden en nog ongeveer 2 maal in de week moet ik haar een flesje geven om het gewoon te blijven anders zou ze de fles weer laten staan Heel veel succes