Onzekeheid

<p>Hallo</p><p>ik ben 29+3 weken zwanger en voel de baby al 2 dagen niet of veel minder , maar heb vorige week al een echo en ctg gehad en alles was goed , en vind het vervelend om steeds zegma voor niks te bellen hebben meer mensen dit ?</p>

Als je de baby een hele dag niet voelt dan zou ik echt wel bellen hoor. Liever te vaak dan te weinig. Daar zijn ze voor. Als je de baby minder voelt kan ook komen doordat hij anders is gaan liggen bijv. Maar bij twijfel altijd bellen!

Welk advies geeft je vk? Gezien je heel vaak dit soort onzekere vragen stelt, en je geregeld (gelukkig!!) voor een extra check mag komen... zegt zij dan: wat doe je hier? Of: goed dat je elke keer belt? ;)

Zij zegt goed dat je iedere keer belt beter vaak komen en er is niks dan dat je niet belt en er wel wat blijkt te zijn, maar vind het altijd vervelend 

Precies! Dus; luister naar je vk. Zij is de professional :) zij zijn echt wel wat gewend. En ook zij hebben liever een check teveel dat er niets blijkt te zijn, dan een check te weinig en is wel wat aan de hand. Die gedachtes en gevoelens even aan de kant zetten dat je het vervelend vindt

Misschien kun je ook eens navragen of je verloskundige aan alle zwangeren aanbiedt om zonder afspraak in te lopen om naar het hartje te luisteren? Dat heeft die van mij wel namelijk. Hoef je niet eens te bellen en kun je er gewoon heen, ook als je in de toekomst weer een tijdje de baby niet gevoeld hebt. Als je dan toch nog vragen hebt kun je die gelijk stellen!

Terug
Bovenaan