onzeker 25 jaar

hoi ben angela uit frieslond/groningen.

25 jaar en ongeveer 8 week zwanger ben erg onzeker ook omdat ik een eerdere miskraam heb gehad in november. ben er aardig overheen maar moet dinsdag heen
voor eggo maar weet niet wat ik moet verwachten, het voelt dit x wel goed aan had  dat vorige x niet vandaar.

is er iemand die mee kan bij praten heb een liefe friend hoor helpt mij heel goed maar is toch ff anders

Hey meis,

Snap je heel goed hoor ik heb het zelf ook meegemaakt voordat ik zwanger werd van ons dochertje had ik ook een mk en dan ben je niet meer zo onbezorgt zwanger!!! Je maakt je erg druk om van alles en je vindt het zolang duren voordat de 3 mndjes voorbij zijn maar als ik het zolees zit het nu toch wel goed!!!
Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook, ben nu zwanger van ons tweede kindje en precies toen ik 8wkjes was had ik ook dat onzekere gevoel maar door die echo krijg je rust!!!!
Het is meestal tot de 10wk een inwendige echo maar daar voel je weinig van en weet je het is best eng maar als je dan je kindje ziet zo mooi!!
Heel veel succes en het komt goed!!!!

Liefs Sandy 12wk

Hoi Angela,

Ik woon op de grens Drenthe/Groningen.
Ik had in december een miskraam en ik ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger.
Ik moet woensdag weer naar de gynaecoloog maar ik ben ook nog steeds heel erg onzeker. Ik ben nu sinds een weekje ook niet  echt misselijk meer dus dat maakt mij nog onzekerder. Ik denk dat die onzekerheid toch iedere keer wel een beetje op de achtergrond aanwezig blijft.

Petra

Hoi meiden

Erg vervelend dat je zo onzeker bent, ik snap het wel hoor. Ik was dat ook, gelukkig nooit een ervaring gehad dat dat zou kunnen bevestigen. Maar was ook niet meer misselijk. Gister naar de vk geweest, het hartje gehoord!
Dat maakt alles dan weer goed.

Succes meiden, houd moed!
Liefs Nienke

Ik herken het onzekere gevoel ook heel erg.
Heb ook een miskraam gehad en dat is iets wat je dus gewoon houdt totdat je voorbij de drie maanden bent denk ik...

Ik heb ondertussen 2 echo's gehad (eentje kreeg ik cadeau van de verloskundige, omdat ze iemand nodig hadden om wat te proberen, die was afgelopen woensdag)
Gelukkig allebei de keren helemaal goed... en dan word je toch wat zekerder, al kan het natuurlijk ook nu nog mis gaan (ben nog steeds pas 10w/4d)

Maar je zult zien dat je je na de echo toch waarschijnlijk wel een stuk minder onzeker voelt...

Groeten Esther

Terug
Bovenaan