Onzeker! 32 weken zwanger en borsten worden kleiner

<p>Hoi,</p><p>Even checken of anderen dit ook meegemaakt hebben want ik word er een beetje onzeker van.</p><p>Ik ben nu 32.4 weken zwanger en mijn borsten zijn gegroeid van een kleine b cub naar een grote c.</p><p>Maar mijn bortsten zijn in de laatste week kleiner en minder vol geworden. Merkte het eigenlijk vanmorgen echt op toen ik mijn bh aandeed en er teveel ruimte was en mijn bandjes losschieten.</p><p>In het begin vd zwangerschap had ik wel heel veel verschil. Dat kon per dag verschillen. </p><p>Maar zo richting het einde? Moet ik me zorgen maken?</p><p>Susanne</p>

Hello, 
ik moet zeggen dat mij dat bij mijzelf ook op viel. Ik ben nu 37 weken zwanger en heb t gevoel dat mijn borsten ook minder vol lijken. Ik lees even mee naar andere reacties 

Bij mij lijken ze ook kleiner 35wk+4dgn .Nou had ik al een behoorlijke voorgevel dus echt erg is het niet maar vraag me wel af of het invloed heeft op geven van borstvoeding straks. Wat als er geen melk productie is.

Hoi, 
ik had het ook! Ik verwachtte dat rond 30/32 weken mijn borsten zouden groeien. Dat gebeurde niet echt. Maar sinds afgelopen week zijn ze duidelijker voller. Ik ben nu ruim 38 weken. Ik kan ook duidelijk voelen dat de melkklieren opgezet zijn. 
Heb je verder geen andere klachten? Dan zou ik het lekker zo laten. Heb je die wel, dan zou ik het even navragen bij de verloskundige of huisarts. 

Hoi Wolkjes,
Nee ik heb geen andere klachten. Behalve dat mijn schaambeen, rug en bekken pijn doen. En ik al weken last heb van harde buiken. Maar geen krampen of bloedverlies. Ik rust heel veel. Loop maximaal een half uurtje per dag. Meer mag ik niet van de gynaecoloog. (Eh wel veel klachten eigenlijk maar die passen niet bij mijn angst dat er iets mis is met het kindje) het kindje beweegt goed en gaat nog alle kanten op. Echt feest in mn buik :)

Terug
Bovenaan