Onzeker 6 weken zwanger

A

Anoniem

Guest
<p>Hey,</p><p> </p><p>Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger. Weet het niet precies omdat ik een onregelmatige cyclus heb.</p><p>Bij onze vorige zwangerschap kwamen we via de nipt test erachter dat ons kindje trisomie 18 had, waardoor wij hebben besloten om de zwangerschap met 14 weken te beëindigen. </p><p>Nu ben ik dus weer zwanger maar pff.... zo onzeker. </p><p>Vanacht kramp en bij het plassen 1 druppel bij het afvegen. </p><p>Kramp is wel weg maar wel hele dag buikpijn. Volgende week pas de intake bij de vk en de 1e echo. Vandaag wel gebeld maar moest even afwachten. </p><p>We hebben al 1 gezond kindje van ander half.</p><p> </p>

Hoi hoi 
Ik herken de onzekerheid miskraam kwam na 10 weken ongeveer terwijl het een leeg vruchtzakje was. 
Nu gelijk weer zwanger en niet echt kwalen nog nu wel soort van raar gevoel soort misselijk en raar gevoel in mn buik had eerst ook last van harte buik maar dat heb ik nu niet meer en rug pijn ook niet meer enige waar ik wel last van heb is dat ik moe ben 
Als je het eventueel leuk vind er is een geheime Facebook pagina voor de gene die rond mei zijn uitgerekend. Als je het leuk vind moet je even Schipper Ouder toevoegen dan kan die je aan de groep toevoegen.

Terug
Bovenaan