Onzeker: afscheiding

<p>Goedenavond dames,</p><p>Sorry voor dit onderwerp, maar ik zit ergens mee. Ik heb sinds vandaag groen/gele afscheiding. Ik had van de week al wat jeuk en een branderig gevoel. Ik heb toen een “ei” ingebracht in de hoop dat het over ging. Dit was een dag of 4 geleden en nu is mijn afscheiding ineens dik en groen/geel. Het ruikt niet en jeukt/brand ook niet. Ik maak me echt zorgen en weet niet of ik het moet afwachten tot maandag. Herkennen jullie dir tijdens jullie zwangerschap? Ik ben zo bang dat het een infectie/ontsteking is</p>

Misschien een gekke vraag, maar wat is een 'ei'? Als je een canesten bedoeld zou ik toch even je huisarts of verloskundige raadplegen. Ik zou sowieso niets inbrengen tijdens je zwangerschap... zeker niet zomaar evt. medicatie.
liefs, maaike

Je mag die ei gewoon tijdens je zwangerschap  gebruiken is gewoon veilig.
Waarschijnlijk  heb je dat ook van de dokter voor geschreven  gekregen toch ?
En is het de ei van canesten dan werkt dat eigenlijk  niet zoals mijn dokter zegt  en kun je beter  de ei van daktarin van de dokter gebruiken tegen schimmels.dit zijn 3 eitjes die je dan 3 avonden  moet inbrengen
Dus ik weet niet welk ei je gebruikt hebt ?

Ik moet zeggen dat mijn afscheiding ook echt gek is de laatste tijd (nu 31 weken), maar niet die kleur die jij beschrijft.. ik kijk het gewoon aan omdat het ook niet jeukt oid en steeds verandert..en ik weet dat het een 'kwaal' is die erbij hoort.. miss anders iets om bij je vk aan te kaarten voor de zekerheid?

Een ei is inderdaad een daktarin ei die de huisarts me voorgeschreven heeft en vollledig veilig is tijdens de zwangerschap. Helaas helpt deze dus ook niet. Heb ook al een kuur van 7 dagen gehad, maar ook deze hielp niet.. uitstrijkje was verder oké zei hij, maar dit lijkt me niet normaal.. ik ben gewoon zo bang dat er iets is wat effect heeft op mijn zwangerschap

Bel anders even je huisartsenpost, die zijn bereikbaar in de avonden en weekenden.  Zij kunnen je beter adviseren hierin dan wij op een forum. ? 
Schaam je er vooral niet voor, je bent niet de eerste hiermee en zal ook vast niet de laatste zijn. 
Beterschap! 

@Wila Ja dat is natuurlijk ook zo maar zat ook een beetje met de vraag is dit wel spoed en kan dit niet tot maandag wachten..
bedankt in iedergval voor jullie adviezen 

Ja lastig
Ik had voor mijn zwangerschap constant  last van schimmel  infecties niks hielp meer als alleen flucanozal. Dit mag je 1 malig als je zwanger  bent en daarna niet meer. Maar beter van niet lijkt mij.
Ik heb 2 keer een schimmel gehad sinds mijn zwangerschap  maar deze gingen dit keer  wel met daktarin weg.
Het is iets onzettends vervelend en moet wel behandeld worden omdat je het als het geboren word en je zou het hebben je het kan overdragen  aan het kind en die het bijv aan het mondje  krijgt. 
Ik denk dat ze er bij de dokterspost niks aan doen en ik zou gewoon  maandag gelijk weer bellen 
Succes?

Terug
Bovenaan