onzeker, bang.... weet het niet....

hoi meissies....

Na mijn negatieve test van zaterdag ben ik enorm onzeker geworden....
De RD zijn er nog steeds niet hoor.
maar ik heb al de hele week af en toe donkere afscheiding. Net alsof er wat (oud) bloed bij zit... Dit is niet de hele tijd, soms wel en soms is het gewoon geel/wittige afscheiding...
Maar doorzetten doet die afscheiding/ bloedverlies niet...
Ook heb ik al de hele week van die menstruatieachtige buik en rugpijn. Maar ook dat is met vlagen....

Ik durf eigenlijk niet opnieuw te testen.
Ben zo bang dat de uitslag negatief is en wat dan????
ik denk dat ik dan in een heel diep dal zak en met mezelf geen raad meer weet...

Ik ben zo onzeker en weet gewoon ff niet wat ik moet doen....

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh waarom gaan de dingen niet gewoon zoals het hoort.

Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest het ff kwijt.

Liefs,
een verwarde Peetje

p.s. sorry als ik niet op alle topics reageer, maar vind het best een beetje lastig op dit moment.
niet dat ik niet aan jullie denk, maar heb ff teveel aan mijn koppie....

Hoi Peet,
Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend verward voelt.
Het blijft ook steeds zo onzeker he!?
Heb je vaker voorafgaand aan je menstruatie een paar dagen wat oud bloed?

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik aan je denk en dat ik voor je blijf duimen!

Liefs Janneke

lieve schat maak je aub niet druk om ons allemaal wij komen er allemaal wel!!
en ik hoop echt nog steeds dat als je nu durft te testen dat je een pos test in handen hebt,
als je toch gaat testen zorg dan wel dat je er iemand bij je in de buurt is die je eventueel kan troosten ,maar tranen zullen er komen hoe dan ook, van geluk of van verdriet,  dus dan is het fijner als je dan ook bij iemand bent waar je je goed bij voelt!!en lekker samen mee kan huilen,, ik hoop dat er tranen van geluk bij jullie mogen vloeien!!!
nou meissie kop op,en houd een  klein beetje moed he!! je  helpt ons altijd allemaal , maar je moet ook goed aan jezelf denken en  wij zijn er altijd voor jou,
dikke kus van wendy

Hoi Mama Peet,

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je niet meer weet wat je hiervan moet denken!
Wat een ellende, waarom is het niet eens gewoon duidelijk zodat je niet al die onzekerheid hebt. Maar toch, geen bloed geeft moed!
Lieverd, ik hoop, duim, brand kaarsjes voor je en hoop dat je toch de moed kunt vinden om nog een keer te testen en dat die dan gewoon positief mag zijn.

Heel veel sterkte!
Cath

Lieve Mama Peet

Wat een onzekerheid he, kan me goed voorstellen dat je het even niet meer snapt.
Meid, misschien wil je dit helemaal niet lezen, maar ik heb vaak ongeveer een week voordat ik ongi ga worden last van bruine afscheiding, last van mijn rug en borsten....heleboel kwalen die kunnen duiden op een zwangerschap. Die bruine afscheiding heb ik, bijna,  elke dag een klein beetje tot uiteindelijk de RD met grote getalen komen. Meis echt ik wil je helemaal niet ontmoedigen en hoop echt van harte dat het bij jou heel iets anders betekend, maar ik zou, om teleurstelling te voorkomen nog een paar dagen wachten met testen ( want ik heb o zo vaak te vroeg teste hierdoor) en idd als je wel van plan bent om een test te doen. Zorg dat er iemand bij is met wie je samen kan huilen, al is het van geluk.
Meid ik denk aan je en duim op een gigantische goed berichtje van je.

Kus van Miena.

FF een update....
Net weer getest... Weer niet zwanger.
Ga dadelijk het ziekenhuis bellen...................

liefs Peet

p.s. voor Miena... Ik heb nu bijna 3 wkn geleden mijn pregnyl gezet (om eisprong op te wekken binnen 36 uur) en uit bloedonderzoeken is bewezen dat die eisprong ook is geweest.... Vreemd.... want 2 wkn na je eisprong zou er een menstruatie moeten komen. Dat maakt het allemaal ook zo verwarrend..... Snappie???

Hallo mama peet,

Erg die onzekerheid he...Heb je het ziekenhuis al gebeld?  Maar om je toch wat op te beuren, je leest heel vaak dat mensen eerst negatief testen en daarna toch zwamger blijken te zijn. In ieder geval heel veel succes!!!

Veel liefs sasja.

Hoi Peetje
Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis snel meer kunnen vertellen wat hier wordt je helemaal knetter gek van!
Ik hoop echt zo dat  je zwanger bent en dat die duiveltjes zich niet meer laten zien.
Ik hoop dat je snel nieuws hebt.
We leven met je mee!

dikke kus Niekje

Terug
Bovenaan