onzeker & bang

Vorige week voelde ik nog van alles.. mijn darmen waren van slag waardoor mijn buik behoorlijk opgezet was.. ik kreeg uitslag op mijn borst en bovenrug, had geen eetlust, was heel duizelig.. dit is nu bijna tot helemaal weg.. wel doen mijn borsten erg zeer en moet ik nog veel plassen.. maar verder voel ik me nu even niet zwanger..

De vorige keer heeft het zich alleen ingenesteld en is het niet gaan groeien dus met ong 4 weken was het al gestopt.. ik hoop zo dat het nu wel aan het groeien is.. Morgen ben ik 5 weken. Ik vind het zo spannend/eng allemaal.

Vanmorgen met zwemmen (aquarobics) had ik wel heel veel last van mijn borsten en steken in mijn onderbuik.. dit heb ik normaal nooit... ik ga nml elke week..

Blij als ik de VK kan bellen voor een afspraak, als we deze 2 weken ook voorbij zijn.

Liefs
 
Hey meid,

Ik ken je angst. Ik heb een aantal jaren geleden ook een vroege miskraam gehad en toen ik opnieuw zwanger raakte wilde ik de hele dag wel klachten hebben om zeker te zijn dat ik zwanger was. Maar die klachten wisselden heel erg sterk. Het ene moment niks en het andere moment zere borsten of misselijk. soms dagen niets aan de hand om vervolgens weer 's morgens boven de wc te hangen.
Bij mij begonnen de klachten trouwens pas echt na de 6e week.
Het feit dat je pijnlijke borsten hebt, zegt genoeg. Dat is een echte zwangerschapskwaal. En steken steken in je onderbuik zijn tekenen dat je baarmoeder uitzet en dat ie dus aan het groeien is. Lijkt me ook een goed teken!
Meid, probeer niet al te veel op je lichaam te letten die kan je nl goed voor de gek houden. bij mijn tweede had ik nl geen pijnlijke borsten en ben ik maar een paar keer misselijk geweest, ik dacht echt dat het niet goed zou zijn maar alles was goed bij de echo... tot mijn grote verwondering!

Dus zet m op! Het komt allemaal goed!
 
Ik ken het gevoel ook, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik heb ook mijn 'goeie dagen' en ik denk dat jij ook je goeie dag hebt ervaren
 
mijn ervaring is ook dat als het gaat innestelen dat ik misselijk ben, hoofdpijn, zere borsten, neerslachtig ben..bijna depri, en ineens gaat ik me dan weer wat beter voelen..wel nog heel moe en zere borsten maar ze zeggen dat de misselijkheid pas met 6 weken komt..
ik snap je onzekerheid helemaal maar we gaan ervoor!!
 
Terug
Bovenaan