Onzeker bij wat oud bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben inmiddels bijna 11 weken zwanger en zeer onzeker ik heb hiervoor al 2 keer een miskraam gehad alletwee rond 8 en 9 weken
Nu heb ik namelijk regelmatig iets last van oud bloed verlies het is niet heel veel maar ik word er angstig van heb met 7,5 weken echo gehad zag er goed uit en met 10 weken weer echo gehad zag er weer goed uit maar ik blijf iets last houden van wat oud bloed verlies en dat koppel ik aan er zal wel wat mis gaan wie heeft hier ook ervaring mee en ging het toch goed bedankt

Dag weerdje

Ben jij 11 weken? ik ken je geloof ik niet van het februariforum... Ik ben nu 12 wk 3dgn en ik heb net 5 dagen bloedverlies achter de rug. Schrikken, he?!! Ik lees niet of je de VK hebt gebeld, dat heb ik wel gedaan op de tweede dag. Ze is 's avonds, toen het nog niet over was, even langs geweest om het hartje te luisteren en dat was er. Daarna was het afwachten of het bloedverlies over zou gaan. Het werd elke dag minder en vandaag heb ik nog niets gehad.
In deze weken gaat de baarmoeder harder groeien en kunnen er bloedvaatjes springen, zei ze. Dat is het waarschijnlijk geweest bij mij.

Ik zou als ik jou was even de VK bellen. En het bloed/inlegkruisjes bewaren, daar vroeg ze bij mij naar. Bij mij kwam ze gewoon langs, al was het alleen maar om mij een beetje gerust te stellen. Stress is ook niet goed, he!?!

Veel succes!
(als je mijn verhaal uitgebreider wil lezen om te vergelijken, kan je het op het februari 2007 forum terugvinden onder "getver...")

Terug
Bovenaan