onzeker ,,,buikpijn,,,

A

Anoniem

Guest
hallo alle zwangere
ik had een vraagje ik ben 5 weekjes en 3 dagen zwanger van de eerste , maar nu heb ik al ongeveer bijna twee weekjes last van een zeurende buikpijn .
af en toe is het weg maar dan komt het weer ik word er echt onzeker hebben jullie daar ook last van of niet ? ze zeggen dat het erbij hoort dat je baarmoeder al ruimte aan het maken is maar toch ben ik onzeker , ik heb 3 jan een echo hoop dan te zien dat alles goed is( ik moest het even kwijt )

liefs pris21

Hoi,
echt zeurende buikpijn heb ik niet gehad in het begin. Wel moe en overgeven. Ik zou het wel in de gaten houden en eventueel de verloskundige of huisarts bellen. Die kunnen je dan ook gerust stellen of misschien is er wel echt iets bijv. blaasontsteking of infectie.
Groetjes V.

hallo,

maak je maar niet druk, het hoort er allemaal bij. je banden en je baarmoeder zijn zich aan het oprekken. heb het bij mijn eerste en nu bij mijn tweede zwangerschap ook gehad. zolang je niet vergaat van de pijn en geen bloedverlies heb is er niets aan de hand.

succes 3 januari

groetjes natalie
11 weken

Hoi,

Ik heb ook buikpijn de hele dag steken rechtsonder in mijn buike, verga soms zelfs van de kramp, net als vroeger in mijn pubertijd, toen ik ongesteld moest worden. Maar afgelopen donderdag interne echo gehad en er was niets aan de hand hartje klopte zelfs. Dus maak je niet te veel zorgen al is dat makkelijk zeggen want ik heb me ook helemaal gek gepiekerd tot donderdag.

Renske 6,5 wkn

Hoi.

Ik heb dat ook gehad hoor. Ik dacht in het begin zelfs iedere keer Zie je wel ik ga toch ongi worden, terwijl ik al 2 positieve tests had..
Ik heb het nu af en toe nog, en ben al weer ruim 9 weken. Bij mijn eerste had ik het ook en die word al weer bijna 2 jaar.
Maak je geen zorgen en geniet maar lekker van je zwangerschap!
Veel liefs, Anne-Marie

Hallo meiden,

Ook ik heb erge last van buikpijn gehad, dit is bandenpijn en is ongevaarlijk!
Wat misschien kan helpen is een warme kruik en slapen met een kussen tussen je benen, dit hielp bij mij alle 2.
Maak jullie dus geen zorgen en geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Patricia

Hoi hoi

Ik ben net 5 weekjes zwanger en heb ook last van krampjes in mijn buik. Ik mag 11 januari voor een echo en verwacht dan dat alles goed is maar op de een of andere manier durg ik toch niet voluit blij te zijn.
Ik lees op verschillende site dat het geen kwaad kan en het erbij hoort vanwege de gebeurtenissen in je baarmoeder.

Heel veel succes 3 januari

xxxx Tamara

Ik hoop ook voor jullie dat het goed mag blijven gaan ook met de echo. Al moet ik zeggen dat de echo bij jullie wel erg vroeg wordt gedaan al, is dat met een reden? Vaak kun je dan nog niet echt iets ontdekken en zeker het hartje nog niet echt horen, dat moet echt toeval zijn. Sowieso ligt het vruchtje vaak voor de 12e week nog achter het schaambot en daar kunnen ze (nog) niet doorheen meten.
Maar om jullie onzekerheid weg te doen ebben hoop ik dat de echo bij jullie goed zal zijn.
Is trouwens wel aan te raden om het vanaf de 9e week te doen hoor.
Eerder kan misschien wel en denk je dat je dan gerustgesteld bent, maar vaak zie je dan dus niks en heb je er nog niks aan...
Succes....

Terug
Bovenaan