Onzeker door kreunen

Hallo,

Ik ben op 33w en 4 dagen bevallen van een gezonde jongen. Op 36 weken is hij mee naar huis mogen gaan. Alles is goed. Nu ben ik zelf onzeker en vermoed dat dit nergens voor nodig is.

ik moet gewoon even gerustgesteld worden denk ik dat wat hij doet normaal is.

Na het eten leg ik hem recht tegen mij voor een boertje te laten. Dan is hij heel onrustig. Wroeten, kreunen, met zij hoofd achterover slaan. Er komen vaak wel wat boertjes, soms ook niet. Dit zal wel normaal zijn denk ik?

Als ik hem dan in bed leg blijft hij om de zoveel minuten kreunen. Echt van die kreten waar je van verschiet. Wenen doet hij zelden. Hij valt ook gewoon in slaap.

Ben al naar de KA geweest voor reflux (blijkt hij wel wat te hebben) dus zijn pap wordt ingedikt en hij krijgt gaviscon na zijn eten. Bed staat ook al serieus hoger dus denk niet dat ik nog veel extra kan doen. Hij weent ook niet, eet goed, maakt vaak stoelgang en hij komt bij.

Ik ben gewoon heel onzeker, heeft hij nu pijn of maken baby's gewoon veen lawaai?

Groetjes
 
Mijn dochter heeft verborgen reflux, die boert ook enorm slecht. Met borstvoeding had ze hier geen last van maar door fikse allergien jammer genoeg op de flesvoeding sindsdien drama met boeren. Als zij niet alles uitkan boeren en ik haar toch 30/40min rechtop heb gehouden kreunt ze ook. Ze maakt hierbij ook vaak het heh heh geluid. Vaak til ik haar dan toch uit bed en probeer ik het hele circus weer opnieuw ? maar het doet haar volgens mij geen pijn, het is eerder vervelend en erg oncomfortabel.
 
 
@ jana 
wat vervelend is zo naar als je niet goed weet wat er is..
ik vermoed dat hij gewoon last heeft van krampjes 
ik zie aan mijn dochter dat als ze der handjes helemaal als vuistjes maakt dat ze dan dus kramp heeft.. 
ik heb een speciale kruik gehaald met een soort van balletjes die je 1 min in de magnetron doet en doe kun je dan zo over je kindje zn buikje heen leggen en dat verlicht de pijn 
ik had het bij boezem vriend gekocht in Amsterdam op de overtoom..
verder vind mijn dochter het prettig om na het eten heel even rustig half zittend half liggend bij te komen van haar flesje daarna zet ik der als een buddha op Mn been handje onder der kin en een hand tegen haar achter hoofd dus dan zit ze echt als een kleine buddah en dan zitten we samen stil en dan komt zo een boertje van zelf zonder te schudden of te kloppen en soms komt die niet of is het een wat zachter boertje en heb je het niet door..
is allemaal heel normaal voor die kleintjes hoor 
 
 
Het lijkt idd op krampjes, die ik ook bij mijn dochtertje van nu 3,5 weken oud. Niet huilen maar wel kreunen en krampachtig reageren met hele lijfje. Mijn dochtetje wordt rustig als ik haar bij me neem en wieg. Zodra ze windjes laat of boertjes is het weer voorbij. Maar dat kan echt wel een paar uur duren...zo zielig!
 
maar schijnt er bij te horen. Gewoon lekker veel je kindje bij je nemen. 
 
Terug
Bovenaan