<p>Hallo,</p><p> </p><p>Er zijn al heel wat topics over reflux maar open hem toch maar want zit er enorm mee. Mijn dochter heeft reflux, zoals zoveel baby's. Alleen lijkt het steeds erger te worden (7.5 week) terwijl we speciale voeding hebben enfamil AR. Zuurremmers is ze mee gestopt want KA zei dat zuurremmers er weer voor zorgden dat de ingedikte voeding weer dun wordt.</p><p>Probleem is dat ze steeds minder gaat slapen en steeds korter. Overdag slaapt ze niet, deed ze ook niet maar nog wel hazenslaapjes van een half uur. Nu helemaal niet meer. En 's nachts is ze ook om het halve uur wakker. Ze gsat te gelijk met ons naar bed. Breng haar wel elke avond naar bed als ritueel maar half uurtje later haal ik haar er uit en probeer ik haar bij mij in slaap te krijgen want steeds minder goed lukt.</p><p>Over 2.5 week moet ik weer aan het werk en zie daar echt tegenop. Ik maak me ontzettend zorgen omdat ik bang ben dat meer aan de hand is waardoor ze niet slaapt (maar misschien omdat ik teveel enge verhalen lees) ze slaapt nergens anders dan af en toe bij mij op schoot en snachts toch in haar bedje voor een paar uur. Ik ben echt aan de bank gekluisterd want wandelen/wipstoel/box/hangmat vindt ze niks. Ik heb alles al geprobeerd om de reflux te verminderen..</p><p> </p><p>Zijn er meer baby's met reflux die zo weinig slapen(toch wel max 6 uurtjes per dag) en zo ja hoe doen jullie dat? En hoe gaat dat op latere leeftijd?</p><p>De ka zei ook dat mijn dochter een kleine achterstand zou gaan oplopen door het weinige slapen maar dat ze dat weer in gaat halen. </p><p>Ik weet wel dat het allemaal een fase is en het duurt nog maar 7.5 week maar ik ben echt bang dat ik overspannen raak want ik kan al niks meer hebben en ik slaap helemaal niet meer </p>