<p>Hey lieve iedereen,</p><p>ik ben een trotse maar soms nog wat onzekere moeder van een zoontje van bijna 10 weken oud het is een tevreden mannetje en ik ben trots op ons gezinnetje.</p><p>Maar mijn schoonmoeder maakt mij soms echt boos en nog onzekerder. Onze zoon is haar 2e kleinkind en ze zegt dat ze trots is.. maar ik merk het niet… en krijg alleen maar rot opmerkingen. </p><p>De eerste opmerking kwam al toen ze onze Melle voor het eerst zag. Melle begon te huilen/krijsen toen ze hem vast had en het eerste wat ze zei: “ ik ben zo blij dat ik dit zo weer hier kan laten”.. </p><p>Maar ook na de geboorte krijg ik verschillende opmerkingen. Hij lag laatst bij haar (nadat hij een tijd bij mij gelegen had maar wat onrustig was en moest huilen) Bij was vrijwel meteen stil en ze keek mij aan en zei “ zo, ik heb ik hem toch stil gekregen he”.. <br /><br /></p><p>Vandaag precies hetzelfde verhaal waar ik echt pissig om werd maar dit niet heb laten merken. Maar Melle begon te huilen en ze kreeg hem niet rustig want hij wou gewoon drinken. Toen ik vroeg of ze hem de fles wou geven zei ze “ nee, hier heb je hem terug. Huilende baby’s gaan lekker naar hun moeder.. of leg ik aan de andere kant van de kamer”.. en toen de weg ging wensten ze ons succes met onze brulaap. <br /><br />In word zo onzeker en boos hiervan. Ik weet niet zo goed hiermee om te gaan en het raakt mij! ?</p>