Onzeker door testen

<p>Lieve dames, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.<br /><br />8 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, nu heb ik een cyclus van +- 31 dagen. 9 december had ik ongesteld moeten worden, bleef uit, dus 11 en 12 december getest met de vroege testen van de Action. Allebei negatief. <br /><br />23 december nog stééds niet ongesteld (wel klachten, menstruatieachtige pijntjes in de buik en rug), dus weer een test. Dit keer Kruidvat 2 voor €5,-, en ja hoor... Heel licht positief! Daarna een Clear Blue met wekenindicator gekocht; zwanger 1-2 weken getest op 24 december. <br /><br />Nu vind ik die 1-2 weken al best gek, of ik moet een hele late eisprong gehad hebben of ik maak weinig HCG aan. Vanochtend nog een Clear Blue test, wéér 1-2 weken! <br /><br />Hebben jullie hier ervaring mee? Ik word er zo ontzettend onzeker van en durf bijna niet meer blij te zijn! :( </p>

De test geeft toch aan dat je zwanger bent? Gefeliciteerd! Als je echt ongeveer 4 weken zwanger bent, dan is de lichte 2v5 ook logisch. Lekker de verloskundige bellen morgen en een afspraak maken voor in het nieuwe jaar

Ja dat is ook zo! Het voelt gewoon zo onduidelijk allemaal, dat testen maakt het natuurlijk ook niet beter, word er echt onzeker van. Dit is mijn eerste kindje en weet ook niet of die menstruatieachtige krampen vaak voorkomen bij de eerste weken van een zwangerschap. Soms kan ik het helemaal loslaten en genieten en dan na zo'n test van vandaag zakt de moed me in de schoenen. 

Mogelijk heb je gewoon een late ei gehad en dua langere cyclus. Uiteindelijk gaat het erom dat j zwanger bent. Even aangeven bik vlk dat je CB 1-2 aangeeft gezien ze normaal kijken vanaf laatste ms dag. 3n een afsoraak inplannen met ze

Menstruatiekrampen komen vaak voor de eerste weken. 
Ik zou inderdaad ook de verloskundige bellen en je verhaal vertellen. Aan de hand van je gegevens zullen zij een datum voor een echo inplannen om te kijken hoe ver je bent. Leuk, gefeliciteerd! 

Menstruatiekrampen komen vaak voor de eerste weken. 
Ik zou inderdaad ook de verloskundige bellen en je verhaal vertellen. Aan de hand van je gegevens zullen zij een datum voor een echo inplannen om te kijken hoe ver je bent. Leuk, gefeliciteerd! 

Herkenbaar bij de eerste was kruidvat een streepje en cb 1-2 wk terwijl ik al 4 dagen ruim ovrrtijd was. Ohja en die kramoen had ik enorm.... kon sons niet eens rechtop lopen. Uiteindelijk alles goed verlopen!
Succes ennnn gefeliciteerd natuurlijk ;-)

Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook echte pre-menstruatiepijn. Elke dag dacht ik, “oh, nu ga ik mijn menstruatie krijgen, die test moet fout geweest zijn”. Het voelde zo herkenbaar. Maar nee hoor, mijn dochtertje van 3 maanden ligt nu naar mij te lachen! Die wekenindicator op de urinetesten zegt niet zoveel. Het belangrijkste is dat hij positief is. Proficiat!

Terug
Bovenaan