onzeker en bang 2

A

Anoniem

Guest
hoi dames

bedankt voor jullie reacties.

het eerste wat ik graag wil melden is dat het niet mijn bedoeling is om iemand ook onzeker te maken.
het temp. gaat een beetje moelijk want ik werk in ploegen en kan dus nooit op dezelfde tijd tempen.
een ovulatie test, ik heb geen idee hoe die werkt maar heb volgens mij wel eens gehoord dat je de eerste 4 uur niet mag eten en drinken. gaat dus ook moelijk want ik moet soms om 6 uur s'morgens beginnen en om dan om 2 uur s'nachts al uit bed tegaan vindt ik ook wel wat.

ik heb nu erg veel twijfels zoals elke mnd wel of niet zwanger?
ik heb last van brandend maagzuur heb een opgezette buik en een beetje hard als je erop drukt en opgezette borsten en ze doen pijn.
ook heb ik last van ongipijn.

in deze dgn zal er wel weer wat doorbreken denk ik

tot schrijfs en bedankt

liefs jessica

P.S ik ben al bij de huisarts geweest en als het over 2 mnd nog niet raak is dan moet ik naar het ziekenhuis ( ben dan 9 mnd bezig.  omdat mijn vriend ouder is moeten wij daar dan naartoe)

Hoi Jessica,

He vervelend dat we je nog niet echt uit je onzekerheid hebben kunnen helpen.
Inderdaad is het lastig om te temperaturen in jou situatie.
Ik denk dat zo'n ovulatie test dan toch het handigste is want die kan je op elk gewenst tijd stip gebruiken, en is heel makkelijk om te doen. Je mag vier uur van te vorren niet plassen, maar ik doe het dan sóchtends gelijk, want s'nachts kom ik er maar 1 keer uit dus dan is het het makkelijkst. Misschien het proberen waard? want dan maakt het niet uit of je wissel diensten hebt,toch?

En ik heb ook elke keer wel het idee dat ik zwanger ben, vorige maand was ik er echt van overtuigd!   Helaas moeten we erg veel geduld hebben, en ik ben zo iemand die dat helemaal niet heeft! Ik twijfel dan echt voel ik het wel of niet, m.a.w. ik kan mezelf wel helemaal gek praten. Ook al neem ik me iedere keer voor om het niet te doen!