onzeker en bang 2

A

Anoniem

Guest
hoi dames

bedankt voor jullie reacties.

het eerste wat ik graag wil melden is dat het niet mijn bedoeling is om iemand ook onzeker te maken.
het temp. gaat een beetje moelijk want ik werk in ploegen en kan dus nooit op dezelfde tijd tempen.
een ovulatie test, ik heb geen idee hoe die werkt maar heb volgens mij wel eens gehoord dat je de eerste 4 uur niet mag eten en drinken. gaat dus ook moelijk want ik moet soms om 6 uur s'morgens beginnen en om dan om 2 uur s'nachts al uit bed tegaan vindt ik ook wel wat.

ik heb nu erg veel twijfels zoals elke mnd wel of niet zwanger?
ik heb last van brandend maagzuur heb een opgezette buik en een beetje hard als je erop drukt en opgezette borsten en ze doen pijn.
ook heb ik last van ongipijn.

in deze dgn zal er wel weer wat doorbreken denk ik

tot schrijfs en bedankt

liefs jessica

P.S ik ben al bij de huisarts geweest en als het over 2 mnd nog niet raak is dan moet ik naar het ziekenhuis ( ben dan 9 mnd bezig.  omdat mijn vriend ouder is moeten wij daar dan naartoe)

Hoi Jessica,

He vervelend dat we je nog niet echt uit je onzekerheid hebben kunnen helpen.
Inderdaad is het lastig om te temperaturen in jou situatie.
Ik denk dat zo'n ovulatie test dan toch het handigste is want die kan je op elk gewenst tijd stip gebruiken, en is heel makkelijk om te doen. Je mag vier uur van te vorren niet plassen, maar ik doe het dan sóchtends gelijk, want s'nachts kom ik er maar 1 keer uit dus dan is het het makkelijkst. Misschien het proberen waard? want dan maakt het niet uit of je wissel diensten hebt,toch?

En ik heb ook elke keer wel het idee dat ik zwanger ben, vorige maand was ik er echt van overtuigd!   Helaas moeten we erg veel geduld hebben, en ik ben zo iemand die dat helemaal niet heeft! Ik twijfel dan echt voel ik het wel of niet, m.a.w. ik kan mezelf wel helemaal gek praten. Ook al neem ik me iedere keer voor om het niet te doen!

Als we met zijn alle elkaar een beetje steunen, slepen we elkaar er wel door heen!

Suceven en ik zal voor je duimen.

Groetjes Saskia30

Hoi Jessica,

Het valt echt mee die ovulatie testen, hoor. Gewoon 's morgens na het opstaan  testen of als je uit de nachtdienst komt niet te veel drinken, 4 uur niet plassen en dan testen.

Op www.zwangerschaptest.nu  zijn heel makkelijk en relatief gekoop ovulatietesten te bestellen. (de duurste lijken mij het makkelijkst in gebruik). Zodra ze het geld binnen hebben krijg je 1 tot 2 dagen later een anonieme witte envelop  thuis gestuurd.

Maar wie weet is het helmaal niet nodig en is het deze maand al raak!   Als ik het zo lees..     (op dezelfde site zijn ook zwangerschapstesten te bestellen  )

Suc-6
Liefs Nanda

Hoi Saskia30,

Ik weet helemaal wat je bedoelt. Wij zitten pas in onze 3e ronde. Verstandelijk weet dat ik echt nog wel even geduld zal moeten hebben, maar ja toen ik toch weer beide keren ongesteld werd was ik wel teleurgesteld. Want stel je toch eens voor dat.........

Ik had me deze ronde echt voorgenomen er nou eens niet zo mee bezig te zijn en het gewoon maar op zijn beloop te laten. Maar nu zit ik in mijn klusweken en ik kan het gelijk al niet meer los laten .  
En dan straks weeeeer die 2 weken wachten..... Ach ja, geduld is een schone zaak, toch???

Jij ook suc-6,
Liefs Nanda

Terug
Bovenaan