A
Anoniem
Guest
hallo allemaal
ik zit mij iets dwars en wordt er heel erg onzeker van.
telkens als ik op babybrabbel de test doe zegt het dat ik niet zwanger kan zijn om de volgende reden:
Je ei heeft 8 dgn nodig om te rijpen en bij mij springt mijn ei eerder of op de 8ste dag dus ben onvruchtbaar. klopt dit of is dit gewoon verschillend per vrouw.
ook hoorde ik dat als je geen eisprong hebt, je toch ongesteld wordt.
hoe kan dit dan want je moet daar toch een eisprong voor hebben?
ik weet dat als je de pil slikt het allemaal kunstmatig is maar als je die niet meer gebruikt dan moet het toch echt zijn.
Ik wordt hier heel erg bang en onzeker van.
ik voel al een week niets anders als steekjes in mijn linkerkant van de buik en heb veel afscheiding. sinds vandaag heb ik ook weer ongi pijn dus denk dat ze er weer aankomen die rooie rotzakken,
ooooh wat baal ik zeg ben nu 6 mnd bezig en telkens het zelfde verhaal.
wie kan mij helpen of het een en ander uitleggen?
liefs jessica
ik zit mij iets dwars en wordt er heel erg onzeker van.
telkens als ik op babybrabbel de test doe zegt het dat ik niet zwanger kan zijn om de volgende reden:
Je ei heeft 8 dgn nodig om te rijpen en bij mij springt mijn ei eerder of op de 8ste dag dus ben onvruchtbaar. klopt dit of is dit gewoon verschillend per vrouw.
ook hoorde ik dat als je geen eisprong hebt, je toch ongesteld wordt.
hoe kan dit dan want je moet daar toch een eisprong voor hebben?
ik weet dat als je de pil slikt het allemaal kunstmatig is maar als je die niet meer gebruikt dan moet het toch echt zijn.
Ik wordt hier heel erg bang en onzeker van.
ik voel al een week niets anders als steekjes in mijn linkerkant van de buik en heb veel afscheiding. sinds vandaag heb ik ook weer ongi pijn dus denk dat ze er weer aankomen die rooie rotzakken,
ooooh wat baal ik zeg ben nu 6 mnd bezig en telkens het zelfde verhaal.
wie kan mij helpen of het een en ander uitleggen?
liefs jessica