onzeker en bang

hallo

ik moet dit ff kwijt en van me afschijven sorry.
mijn dochtertje vandaag 7 weken heeft vorige week een weekje in het zikenhuis gelegen.
ze was goed verkouden en de huisarts vond haar wat suf dus werd ik door gestuurd naar het ziekenhuis .
daar aan gekomen werd er meteen slijm afgenomen want de kinderarts verdacht haar van het RS virus.
uit de test bleek dit niet gelukkig dachten we.
maar ze moest toch blijven want ze was toch wat benauwd.
ze werd vernevelt en kreeg neus druppels.
de volgende dag was het niet echt beter dus weer slijm afgenomen.
weer een test op het RS virus maar ook die wees niks uit.
in de loop van de middag /avond kreeg ze weer opnieuw koorts 38.8.
de volgende dag op aandringen van mij werd er een bloed test gedaan ze had geen koorts meer dus eigenlijk mocht ze naar huis.
echter uit de bloed test bleek dat er ergens een ontsteking zat dus kreeg ze antibiotica.
de volgende dag kregen we een andere kinderarts en die wilde ook nog een longfoto maken omtekijken of ze geen longonsteking had.
dit was gelukkig ook neit het geval.
maar volgens deze arts was de koorts toch wel wat zorgzaam schomelde inmiddels tussen 38.4 en 37.6.
ze had gewoon volgens haar alle tekenen van het RS virus.
nu ging het zondag zo goed dat ze naar huis mocht gelukkig.
ze heeft nu nog antibiotica tot en met vandaag.
alleen ik begin wat onrustig teworden en bang want ze voelt weer warm aan dus koorts meten gisterenavond was het 37.3 en van morgen 37.5.
ik hoop niet dat het terug komt en dat ze weer naar het zieknhuis moet vandaar mijn onzekerheid.

sorry dames moest dit ff kwijt.
misschien is er iemand die dit ook mee heeft gemaakt met zijn of haar kind?
of iemand die me wat geruster kan stellen!

groetjes
diana en merel
 
Hoi,
Wat een ontzettend vervelende situatie zeg!! Zielig voor je dochter ook.
Maar gelukkig wordt je goed geholpen en in de gaten gehouden.
Als de koorst weer aan blijft houden zou ik weer teruggaan. Je moet altijd je instinct
als moeder blijven volgen. Dat kan ik wel uit ervaring zeggen.
Helaas heb ik verder geen tips of geruststelling voor je.
Ik hoop dat alles snel goed komt en dat je dochtertje niets ergs heeft.
Succes en groetjes Melanie mmv Quinten
 
hoi cardia

mijn dokter zegt altijd ik heb liever dat je 10x voor niets belt/komt dan 1x te laat ik zou zeggen wat let je om even de dokter of het ziekenhuis te bellen daar zijn ze voor hoor ze worden er dik voor betaald

groetjes tejaysmommy
 
Terug
Bovenaan