onzeker en bang

hallo dames
ik heb eigelijk een beetje raat nodig want ik maak me zelf een beetje gek ik heb voor anderhalf week geleeden een heele erge bloeding gehad heb wel bijna een lieter bloed verlooren het was een angstige dag we zijn naar het ziekenhuis gegaan met gierende banden want we dachten echt dat het mis was en dat het een miskraam zal zijn :( om 10 savonds kwamen we in het ziekenhuis aan in een rolstoel want loopen kon ik niet ik was toen bijna 12 weeken zwanger de artsen hielpen me gelijk en ook hun schroken van het bloed en hun haden ook het gevoel dat het mis was . eindelijk naar een paar onderzoeken en vraagen een echo ik en me man durfte niet te kijken en we waaren bang opeens zagen we de kleine en ja hoor het hartje klopte mooi en het was druk aan het spartelen ik mocht weer naar huis maar alleen als ik bedrust nam en anders moest ik blijfen toch maar naar huis gegaan met een dubel gevoel want ze zijden tegen mij van het kan als nog een miskraam worden ppfffffff ik heb die nacht geen oog dicht gedaan en ik heb nog 3 dagen gebloed nu heb ik voor 3 dagen geleden weer een echo gehad en met de kleine leek alles oke te zijn zelfs konden ze voor 90% al zegen dat het een jongetje wert maar toen ze zagen weer bloed en niet zoon klein beetje ook een hematoom noemen ze het dus weer bedrust gekreegen voor zoo lang de bloed er nog zit maar nog weeten we niet waar we aan toe zijn het kan nog alle kanten op met de kleine . ik wil dr zoo graag van genieten maar de angst is ook heel groot want niemand kan mij zegen waar nou weer dit bloed vandaan komt want ik heb al zoo veel verlooren en ze kunen me niet zegen of het een goeie afloop op de zwangerschap is ben nu bijna 13 weeken dus het had juist de gevaaren tijd uit moeten zijn heeft iemand van jullie ervaaring met een hematoom en zoo ja hoe liep het af :( alle verhaalen zijn welkom

groetjes van mandy
 
Hoi, geen ervaring, maar wil je wel sterkte wensen! Hier nu 30 weken zwanger en alles verloopt moeizaam. Maar vooralsnog doet de babyboy (net als bij jou) het nog goed.

Wilde je gewoon even sterkte wensen!!

Zal duimen voor je dat alles goed afloopt!

Liefs,
Anita
 
hoi hoi,

ik heb hier wel ervaring mee. (helaas)
toen ik 9 weken zwanger was kreeg ik ook zo een heftige bloeding toen ik van de trap afliep.
bij de bloeding had ik flinke stolsels.
ook ik moest meteen naar het ziekenhuis. en kreeg ook te horen dat ik rekening moest houden met een miskraam. want het bloed bleef er letterlijk uitstromen. met flinke stolsels.
ook ik heb net als jullie in eerste instantie niet met de echo mee gekeken, maar het hartje van de kleine klopte wel.
ik heb die nacht in het ziekenhuis moeten blijven, want als het een miskraam zou worden werd ik meteen gecurriteerd.
de volgende dag nog twee echo's gehad en ook die waren goed, ze zagen nog wel flink wat bloed zitten maar dat was naast de vruchtzak. bij mij zeiden ze ook een hematoom.
ook ik moest rustig aan doen en kreeg die week nog een echo, stond al gepland. en ook die was goed.
bij mij hadden ze het vermoeden dat ze tijdens de punctie een bloedvat hadden geraakt en dat dat bloed is gaan stollen en door de druk geknapt was.
MAAR nu ben 33.4wk zwanger van een meisje.
ik heb lang de angst gehouden dat het fout zou gaan, maar dat is langzaam aan weggesleten.

ik wens je heel veel sterkte en je kan echt niet anders dan afwachten.
 
daan2723
dankje wel voor je berichtje
ja ik hoefte niet te blijfen terweil ik eigelijk niet meer op de beenen kon staan was zoo duiselig maar goed toch maar naar huis gegaan en toen bloede ik ook nog heeel erg het kon ook nog mis gaan en we moesten afwachten toen 4 dagen laaten eindelijk gestopt de bloeding dus ik was blij maar heelaas nu vorige week zagen ze weer een hematoom zo als ik al scheef wat ook naast het vruchtzakje zat is jammer dat ik de echo er niet bij kan doen maar anders had ik je het graag laaten zien maar ik weet wel als ik nu weer zoo bloed dan neemen ze me ook maar op in het ziekenhuis want bang word je zeker zoo wel

groetjes van mandy
 
Terug
Bovenaan