<p>Hallo, 7 weken geleden ben ik bevallen van een kleine maar gezonde dochter. Inmiddels weegt zij 4 kilo maar ik maak mij erg snel zorgen en kan daardoor moeilijk ontspannen (voor zover dat überhaupt gaat met een kleintje ) ze zat eigenlijk vrij snel in een natuurlijke ritme dat ze om de drie uur kwam voor een voeding maar overdag haal ik sinds een week af en toe nauwelijks de 2 uur.. met als gevolg dat ze minder per keer drinkt en vaker blijft komen, voelt als een vicieuze cirkel. Avonden en nachten gaan eigenlijk prima maar ze slaapt overdag weinig. Herkennen anderen dit ook? Ze zit nu op 7, soms 8 flesjes per dag en drinkt gemiddeld zo’n 750ml... het lijkt wel alsof het haar niet voldoende vult? Aangezien we midden in de darmkrampjes fase zitten gebruiken we sinds twee weken nutrilon omneo, ze had last van obstipatie maar dat is gelukkig voorbij.. eigenlijk moet ik niet klagen want het is een gelukkige, gezonde baby maar het valt af en toe best zwaar omdat ik bang ben dat ze te weinig voeding krijgt (terwijl haar flesjes anders aangeven!), last heeft van de krampjes en overdag weinig slaapt.. hoeveel slapen jullie kinderen tussen de voedingen? En wat te doen aan mijn gestress??</p>