Onzeker en ongerust

Sinds gisteren heb ik veel minder last van kwaaltjes, niet echt misselijk meer enzo..
En ik heb een ongerust gevoel. Vanmorgen toch maar de verloskundige gebeld maar die zei dat ik me niet zo ongerust moet maken en dat begrijp ik ook wel, maar hoe doe ik dat??
Hebben jullie hier ook last van?

Liefs Kim

Ik weet wat je bedoelt kim, maar dat wil niet altijd het ergste zeggen. ik heb soms helemaal nergens last van gehad, Hoe ver moet je nu zijn dan?

Liefs Priscilla

Ik herken het wel hoor Kim...zo vervelend he, die onzekerheid....
Zeker als je alle verhalen hier leest van alle anderen met zo veel pech en verdriet...
Ik voel geregeld aan mijn lichaam om te kijken of het echt nog zo anders is...en ga veel te vaak plassen om te kijken of ik geen bloed heb....word er gek van....
Morgen ga ik lekker een dag naar Amsterdam, genoeg afleiding!!

Hoever ben jij nu? Ik ben nu 6,2 week....en mag 9 mei pas voor mijn eerste echo...

Sterkte en probeer toch ook te genieten!

Groetjes Brigitte

Priscilla, dat zei de verloskundige ook al, dat je de ene keer wel wat voelt en de andere keer niet en omdat ik nu de 9e week in ben gegaan kan het sowieso best zijn dat kwaaltjes al af beginnen te nemen, maar bij de vorige zwangerschap toen ik niets meer voelde was het dus wel mis... Daarom is het zo moeilijk om te geloven dat het nu misschien wel goed zit.
Heb vorige week donderdag de eerste echo gehad i.v.m. een eerdere miskraam met 8 weken.
Hartje klopte en alles zag er goed uit, maar toch geeft het me geen gerust gevoel :-(
Dinsdag hebben we intake gesprek met de verloskundige, maar krijg dan geen echo.

Maar Brigitte heel herkenbaar van dat plassen, dat doe ik dus ook de hele tijd en aan mijn borsten voelen of dat ze nog pijn doen, echt zo stom!
Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.. Misschien moet ik me ook niet aanstellen en gewoon genieten... Pff.. ben zo blij als we de 2e echo krijgen..
Ik hoop snel! Jij in ieder geval heel veel succes de 9e, hoop dat alles goed is.

En jij ook proberen te genieten! :)

Ga ik zeker proberen te doen Kim, genieten!! Ik voel me soms ook echt heel erg gelukkig en trots dat ik weer zwanger ben.
Ik heb al twee gezonde kinderen, maar heb tussen hun een miskraam met 11,5 week gehad...na een mooie echo...dus dat verdriet en de teleurstelling heb ik wel ook meegemaakt...en daar ben ik toch weer bang voor.
Dit keer wel meer dan anders ook....mijn kids weten al dat ik zwanger ben en willen zoooo graag een broertje of zusje....en zijn zoo blij. Ze kunnen het ook nog echt super goed geheim houden voor iedereen. Lijkt mij voor hun zo verdrietig als het mis zou gaan...
Dus ook ik zit steeds aan mijn borsten of ze nog pijn doen....hahaha, ben echt blij te horen dat ik niet de enige ben.
Dus beide maar proberen te genieten, af en toe even knijpen en opgelucht zijn!

Fijn weekend!!

Hoi Kim!
Je bent zeker niet de enige hoor! Bij mij nemen de kwaaltjes ook af en toe af. Mn borsten doen de laatste dagen veel minder zeer en dat maakte mij ook angstig. Ik blijf wel misselijk, maar het is niet heel erg. Heb gelukkig vanmorgen mn 2e echo gehad en alles ziet er prima uit. Had het ook na mn 1e echo, ik ben heel eventjes gerust geweest maar na 2 dagen maakte ik me weer ongerust. Ik hoop dat het nu wat langer mag duren! Mag gelukkig weer over een kleine 3 weken. Even volhouden meid, het is bij mij precies hetzelfde verhaal!! x Maris

Nou dit geeft me toch wel weer een gerust gevoel, bedankt meiden!
Marissa wat fijn dat je 2e echo ook goed was! Dus nu echt genieten voor jou.. Ik hoop dat ik ook snel de 2e krijg.
Brigitte rot dat je ook een miskraam hebt gehad maar wel heel fijn dat je 2 gezonde kinderen hebt en dat de 3e er aan zit te komen!
Succes allebei en nogmaals bedankt voor jullie reacties, geeft me toch weer een beter gevoel.

Fijn weekend!

Liefs Kim

Nou dit geeft me toch wel weer een gerust gevoel, bedankt meiden!
Marissa wat fijn dat je 2e echo ook goed was! Dus nu echt genieten voor jou.. Ik hoop dat ik ook snel de 2e krijg.
Brigitte rot dat je ook een miskraam hebt gehad maar wel heel fijn dat je 2 gezonde kinderen hebt en dat de 3e er aan zit te komen!
Succes allebei en nogmaals bedankt voor jullie reacties, geeft me toch weer een beter gevoel.

Fijn weekend!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan