Onzeker en slaap

Hallo allemaal,<br />Ik ben 38 jaar en ong. 5 weken zwanger van ons eerste kindje. 22 sept is de eerste echo. Aangezien ik nog weinig merk, ben ik erg onzeker. Hoop steeds dat alles nog maar goed zit. Inmiddels al 6 testen gedaan op 3 dagen. Allemaal positief. Nu heb ik al 3 dagen enorm moeite met slapen. Heel onrustig en vaak al om 3 uur wakker waarna ik niet meer echt slaap. Moet ook heel veel plassen. Hebben meer mensen dit?<br />

Heel herkenbaar. Ik vind het ook super spannend allemaal. Heb ook het idee dat ik vaker naar de wc moet. Ik hou mezelf maar steeds voor dat het hele Franse leger ook zo ter wereld is gekomen ?
Je kunt je ook aansluiten in de groep "uitgerekend in mei 2022" als je dat leuk lijkt. ☺️♥️

Bedankt voor jullie reactie. Toch fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Niet dat ik jullie slapeloze nachten toe wens haha, maar stelt me al iets gerust.

Ik ga me zeker aansluiten bij uitgerekend mei 2022.

Fijne zwangerschap dames. ?

Heel herkenbaar. Heb precies hetzelfde. Ben 7 weken en voel me prima. Heb wel krampen gehad en kan moeilijk naar het toilet... maar ook al heeeeel veel tests versleten. Heb morgen de eerste echo. Succes met je zwangerschap!

Herkenbaar, had dit ook toen ik zwanger was. Kon het niet bevatten en wilde zeker weten dat ik nog zwanger was dus ook meerdere testen gedaan na de eerste positieve.
Pas na de eerste echo wat rust kunnen krijgen.
Vaak plassen en onrustig slapen hoort er helaas ook bij.
Vaak plassen door de hormonen in het begin en onrustig slapen omdat je lichaam voorbereid op de nachten na de bevalling, je gaat lichter slapen zodat je je kleine eerder hoort als die gaat huilen.
Probeer kalm te blijven.
Zolang je geen extreme krampen hebt en geen bloed verliest is alles in orde.
Probeer afleiding te zoeken tot de echo.
Succes!

Heel veel succes met de echo. Geniet van je zwangerschap. Ben benieuwd hoe de echo gaat.

Ik heb helaas na 1 week nog steeds 1-2 op de CB test staan. Lijkt me niet goed.

Terug
Bovenaan