Onzeker en twee vragen, wie heeft een antwoord????

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

eerst wil ik iedereen feliciteren met t zwanger zijn

Van de week heb ik 3 x positiefgetest, van vaag naar donkerder ( 2 weken overtijd)
ik zou nu 6 weken zwanger zijn
Ik ben niet misselijk en heb geen last van m'n borsten, wel heb ik steeds kramp in m'n onderbuik, lage rugpijn en gevoelig tandvlees, doordat ik dus niet misselijk ben en geen pijnlijke borsten heb,denk ik steeds ben ik wel zwanger, maar anders heb je toch geen 3 positieve testen
komt dit vaker voor??

Ook heb ik 2 weken geleden nog rontgenfoto's gemaakt bij de orthodontist, wist totaal niet dat ik zwanger was, negatieve test na NOD, hier maak ik me ook zorgen over, kan je hierdoor een miskraam krijgen???

Nou ik heb t even van me af kunnen schrijven  
groetjes Buzzz

Hoi Buzz,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Niet iedereen heeft altijd last  zwangerschapskwaaltjes. Ik zelf ben nu bijna 11 weken zwanger en ben nog geen dag misselijk geweest. In het begin waren mijn borsten ook niet gevoelig, nu begint dat een beetje te komen. Wees blij dat je niet misselijk bent en geniet lekker van je zwangerschap!

Rontgenfoto's bij de tandarts hebben heel heel heel weinig straling. Die paar foto's kunnen geen kwaad, de  rontgen  zijn ook op je mond gericht en niet op je buik.
Vertel je tandarts wel dat je zwanger bent dan kan je de volgende keer een loodschort dragen. Officieel hoort een tandarts aan elke dame, voordat hij foto's gaat maken,  te  vragen of ze zwanger is.

Geniet lekker van je zwangerschap meid!!!!

Groetjes Evelien (tandartsassistente)

hoi buzzz
je bent echt wel zwanger hoor meid!
gefeliciteerd!
niet alle vrouwen zijn misselijk en hebben gevoelige borsten dat is per zwangerschap verschillend en wie weet komt het nog!

en ik denk niet je een miskraam kan krijgen van die foto,s als je het niet vertrouwd bel je je huisarts of vk

groetje sandra

Geniet lekker van je zwangerschap. Ik had een eerste negatieve test ( gewoon te vroeg gedaan ) en 14 dagen later een positieve. Ik voelde me prima maar werd maar niet ongesteld en iets in me zei "bingo". En inmiddels ben ik 19 weken en voel me super. Heb echt nergens last van gehad ( ik durf het bijna niet te zeggen ) maar voel me echt geweldig. De laatste weken ben ik alleen iets sneller moe en moet wat op mijn houding letten want ik voel af en toe mijn rug. Dus lekker van genieten en wees blij dat je je zo voelt. Hoeft dus niet, al die kwaaltjes uit de boeken. Heerlijk toch.

Heel erg bedankt voor jullie reacties
ik voel me er gelijk een stukkie lekkerder door,
ik denk dat als je zwanger bent, je over t algemeen altijd wel een beetje zorgen maakt of het wel goed gaat

jullie ook een fijne zwangerschap toegewenst!!!

groetjes Buzzz

Terug
Bovenaan