Onzeker en verdrietig na bloedverlies en bezoek HA..

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik ben vanmorgen naar de HA geweest omdat ik de  afgelopen dagen steeds bruinige afscheiding verloor en gisteravond bij het afvegen zelfs helderrood.. nu verlies ik de hele morgen nog niets, maar ik moet vanmiddag voor een echo naar de gyneacoloog (zo lief dat mijn HA dat nog heeft kunnen regelen!!)
Hij heeft me verteld dat ik me op het ergste moet voorbereiden en dat het vruchtje waarschijnlijk ergens in de komende dagen los zal laten, dus ik ben superverdrietig, ik ben nu 8 weken zwanger en ik dacht dat het zo goed ging......

maar........nog niets is zeker, hopenlijk kom ik vanmiddag met een goed berichtje terug op het forum...

Duimen jullie voor me????

xx Es

Hoi Es,

Ik zal voor je duimen!!
Laat je wat horen als je terug bent???

Sterkte,

een trotse mama

Hoi meid,

Duim duim duim.

Ik hoop dat je met goed nieuws hier verschijnt.

Liefs Petra

Hoi,

Ik ga hier heel hard voor je duimen!

Ik heb zelf in deze zwangerschap ook bruinverlies en helderrood bloedverlies gehad, tussen de 5e en de 7e week.
En inmiddels ben ik al 26 weken zwanger.
Het hoeft dus niet altijd mis te gaan als je bloedverlies hebt. Ook in de zwangerschap van mijn dochter had ik bloedverlies met 8 weken, en dat is allemaal goed gegaan.

Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat!

Liefs Sanneke (26 wkn & 1dg)

hoihoi.

ben voor je aan t duimen!!!

t kan ook gewoon een innestelingsbloeding zijn hoor.
( dat hoop ik)

nou succes en ik zie wel hoe t is afgelopen.

liefs, do

Hey Es,

Wat lees ik nou...
Schrik me dood man....!!!
Nou, ik ga ook hard duimen voor je hoor!!!
Laat je snel iets weten??
Sterkte.

kus Mootje

Hi,

Jeetje zeg, laat je zo nog even weten hoe het was???

Liefs, Suus

Hoi Esther,
Hoe gaat het ermee??? Ik las op werk je bericht!!! Wat naar!!!  Hoe is het gegaan bij de gyn? Heb je goed nieuws gekregen???? Ik heb flink voor je geduimd!!

Hopelijk is alles goed!!!

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan